Ignore-toiminto

<< < (13/16) > >>

55-HO:

Juu,enkä tarkoittanut Mikon ....

En edes kirjoita, mitä ajattelen  sinun ajattelevan 

botseri:
Mun mielestä tällasta ignore toimintoa kaipaavat voisivat laittaa sen ignoren ihan omaan päähänsä, tuohan on selvästi jotakin aivojen kypsymättömyyttä, ettei voi "pinna palamatta" vaan ohittaa tyhmäksi kokeneita kirjotuksia, ei kaikkeen tarvi panetua niin kovin että alkaa sauhu nousta korvista ja kaipaa ignore nappia 

HannaR:
erittäin hyvin sanottu Johanna!

Aikuset ihmiset, että viittittekin.

sami:

Monasti politiikassa, ja jopa "normielämässä" jokaisen tulis vetää omat johtopäätöksensä ...
Äänestyksen paikkako. Kukahan tuollaisen kyselyn  pystyttäis ?

Aika lapsellista touhua muuten tuo sinun viestien poistelu ja sanasta sanaan uudelleenlähetys, vain sen takia että joku vastaisi. Miksi tuon saman tekstinkin neljän tunnin sisäään lähetit tähän ketjuun kolme kertaa poistaen itse aina edellisen (saman) kirjoituksesi?

Ja ylläpitäjistä ei todellakaan äänestetä. Sinun mielipiteesi on tiedossa.

55-HO:

Aika lapsellista touhua muuten tuo sinun viestien poistelu ja sanasta sanaan uudelleenlähetys, vain sen takia että joku vastaisi. Miksi tuon saman tekstinkin neljän tunnin sisäään lähetit tähän ketjuun kolme kertaa poistaen itse aina edellisen (saman) kirjoituksesi?

Ja ylläpitäjistä ei todellakaan äänestetä. Sinun mielipiteesi on tiedossa.

Lapsenmielisyys on vsarmaankin suoraan verrannollinen ikäätyvyyteen.
Yhteydenotto/poistot myöskin suotavaa modeiden kesken luultavasti sallittu.
Äänestys mielestäni demogratiapohjalla olisi suotavaa, vai eikö persaus kestäis 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page