Oikeat nimet näkyviin vain kirjautuneille?
Assiini:
Quote from: Petri Koivisto on 26.03.08, 13:44
Olisi kyllä kiva kuulla perusteluita siitäkin että miksi ei, ja mitä haittaa siitä teille olis?
Joo samaa mietin itsekin Identiteetin varastaminen on muualla maailmalla paitsi meillä jo sangen yleistä eikä sitä ainakaan vaikeuta, että omat nimet loistaa joka paikassa.. Enkä väitä, että asiaa hirveästi edellä mainittu uutuus estäisi mutta ei ainakaan helpottaisi. Ihme tarve saada näyttää oma nimi kaikille netin käyttäjille ? Mikäli kiinnostaa niin tollainen omissa asetuksissa oleva vaihtoehto olisi siinä tapauksessa hieno homma. Itse en ainakaan keksi mitään hyötyä siitä, että "turistiselailijoille" näkyy nimet. Mikä tossa aikaisemmassa uudistuksessa sitten oli idea? Suojella identiteettiä käsitykseni mukaan, sama kuin tässä..
Quote from: Teemu Peltonen on 26.03.08, 14:15
Jos kirjoittelee tänne sellaista mitä ei omalla nimellä kehtaa niin tuskin se tänne kuuluu
No mitäs tämä tähän kuuluu? Kuka niitä omia nimiä on ehdottamassa pois Nordiclaisilta? Omat säännölliset foorum-selailuni rajoittuu tähän foorumiin mutta vierailut muille foorumille osoittaa, että omia nimiä ei ole kenelläkään mutta tasokin on heikompi. Kultainen keskitie olisi Petrin ehdottama asia.
hullukoira:
No kai sekin jo hieman kertoo vierailijoille foorumin tasosta, kun täällä todella ollaan oikeilla nimillä (ne on näkyvissä ja ei tulisi turhia hämminkejä uusien käyttäjien kohdilla). Tästähän tulisi aika peeloplaneetan oloinen..
Kertokaas nyt, kun kerran voin ihan avoimesti kertoa että olen Samuli Niemi, niin mitä hämäräjengi tekee sillä tiedoilla?
Pe7e:
Quote from: Samuli Niemi on 26.03.08, 14:51
Kertokaas nyt, kun kerran voin ihan avoimesti kertoa että olen Samuli Niemi, niin mitä hämäräjengi tekee sillä tiedoilla?
Samuli Niemi + Pori, haluatko että laitan puhelinnumerosi tähän? Tai osoitteesi?
juksii:
Quote from: Petri Koivisto on 26.03.08, 13:03
No vähän epäilen että sen mystisen hämäräjengin porukat ei jaksa mitään ruveta rekisteröitymään jos ei mikään ilmailufoorumi muuten kiinnosta. Ja jos tässä nyt on jo abt 10 muuta puolesta ja te vastaan niin en kyllä ole ainoa joka haluais tuon tsydeemin käyttöön.
Aika laiskoja on sun hämäräjengiläiset. Jos ne oikeesti tietoja kaipaa niin ei toi rekisteröityminen oikeesti kyllä mitään hidasta tai estä.
Ja mitä haittaa siitä teille muutenkaan on jos muut ei halua että oma nimi näkyy ties missä. Pistäkää mun puolesta vielä vaikka puhelinnumeronne ja osoitteennekin tonne profiiliin
Ei mitään. Turhaa ylläpidollista työtä minun mielestäni.
Juhak:
Quote from: Petri Koivisto on 26.03.08, 15:01
Samuli Niemi + Pori, haluatko että laitan puhelinnumerosi tähän? Tai osoitteesi?
Ja tuota Pori et saa selville muuten kuin rekisteröitymällä, sillä vierailijoille näkyy vain nimi
Mitä hämäräjengi tekee pelkällä nimellä?
Juha.
Navigation