Oikeat nimet näkyviin vain kirjautuneille?
Pe7e:
Quote from: Janne Mäntymäki on 26.03.08, 15:21
Se, että täällä kirjoitetaan omalla nimellä on päällisin puolin hyvä, sillä jokainen vastaa sanoistaan. Mutta minua ei erityisesti kiehdo ajatus, että jokainen tänne kirjoittamani viesti tallentuu ikiajoiksi kun hakee hakukoneessa nimelläni. Se ei tuo kenellekään mitään lisäarvoa. Edelleenkin tässä Petrin ehdotuksessa jokainen esiintyisi foorumilla omalla nimellään, mutta yksityisyydensuoja paranisi.
Hyvä että tulee jotain järkevääkin välillä, kkiitoos
hullukoira:
Ja sikäli tuo on käyttäjillekin vähän ikävä jos ei jaksa just sillä ja sillä hetkellä logata sisään, vaan haluaa pikaisesti selata foorumia..
juksii:
Quote from: Petri Koivisto on 26.03.08, 15:25
Hyvä että tulee jotain järkevääkin välillä, kkiitoos
Herralla kyllä hienot mielipiteet (en ihmettele mikset halua nimesi näkyvän ). Jos on samaa mieltä kanssasi on mielipide jäkrkevä ja jos on erimieltä (vaikka perustellusti) niin ilmeisesti ei sitten ole järkevä...
Pe7e:
Quote from: Samuli Niemi on 26.03.08, 15:27
Ja sikäli tuo on käyttäjillekin vähän ikävä jos ei jaksa just sillä ja sillä hetkellä logata sisään, vaan haluaa pikaisesti selata foorumia..
Logata sisään? Mulla on ainakin valittuna tuolta se "forever" sitä varten että joka kerta kun avaa uudestaan tän niin tarvis logata sisään..
Assiini:
Quote from: Jukka Siirilä on 26.03.08, 15:10
Haluat nimet pois ja pelkäät identiteetin varastamista. Seuraavassa lauseessa sitten sanot ettei tää sun kannattama systeemi oikeesti vaikuta asiaan millään tavalla...
Pelkään? Missäs niin lukee? Eikös kysytty esimerkkejä mitä nimet haittaa? Kyllä se tasan tarkkaan estää oman nimen leviämistä, jota en itse eikä ilmeisesti kovin moni muukaan ikinä koe mielekkääksi.. Tokihan on vaihtoehtona lopettaa omalla nimellään foorumointi ja tulla tänne vaikka Pera Pingviininä. Laittaa vielä kotipaikaksi Etiopia niin siinähän tutkitte Eniroa
Mitä se näkymättömyys sinua haittaa jos näkyminen olisi omassa valinnassa? "Lisää ylläpitoa", millä lailla? Teettääkö sinulle hirveästi hommaa?
Navigation