Oikeat nimet näkyviin vain kirjautuneille?

<< < (9/14) > >>

Pe7e:

(eli Petri on postannut nyt jotain ei-niin-fiksua ja nyt kaduttaa.. ko??)

No itseasiassa en. Ja onneksi täällä on sentään se hyvä ominaisuus että omat viestit saa vielä poistettua halutessaan 

hennri:
Ääni puolesta ja vastaan..

Henk.koht. en tykkää, että joku löytää nämä kirjoitukseni googlen kautta tai jotenkin muuten kuin eksymällä flightforumiin

Tietysti allekirjoitan kaikki tekstit mitä tänne olen soperrellut, mutta olen kirjoittanut tekstit FF:iin, joten ne ovat tarkoitettu FF:n käyttäjille(rekisteröityneille & rekisteröimättömille) eikä niille, jotka googlettavat nimeäni..
Tähän tarkoitukseen tuli jo se parannus, jolloin ei nimeni ihan heti yhdisty flightforumiin kun joku googlettaa nimeni

En tiedä miten muut tilanteen näkee, mutta itse en halua, että kaikki kaverit eksyy lukemaan kirjoituksiani flightforumista sen takia, että löytävät linkin tänne googlesta. Jos joku seikkailee flightforumissa ja törmää nimeeni täällä, niin siitä vaan lukemaan

hynkel:

No itseasiassa en. Ja onneksi täällä on sentään se hyvä ominaisuus että omat viestit saa vielä poistettua halutessaan 

Tämän takia kaikista idioottimaisista höpinöistä tehdään lainaus, jota ei saa käyttäjä itse pois

legoauto:
Kannatan Petrin mielipidettä

blue192:
Mitäs tälle nimien piilotus asialle nykyään kuuluu? vai onko tämä ehdotus jo kuopattu? Itse kannatan tällaista systeemiä, että nimet näkyisivät vain foorumin jäsenille.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page