Oikeat nimet näkyviin vain kirjautuneille?

<< < (13/14) > >>

OttoPOI:

Ei tarvi tulla fsnordicciin/voi lähteä täältä jos ei halua nimensä näkyvän, entisten jäsenien viesteissähän näkyy vain nimimerkki...

Lainauksissa tuo kuitenkin säilyy kuten edellä mainittu.

ToniH22:

Ei tarvi tulla fsnordicciin/voi lähteä täältä jos ei halua nimensä näkyvän, entisten jäsenien viesteissähän näkyy vain nimimerkki...

Sen verta pidempi aikaisena käyttäjänä tälläkin foorumilla olleena, en ole kokenut tai ei ole näkynyt missään nimeäni käytettävän hyväksi.
Itselläni tämä oli lähinnä ehdotus ylläpidolle, kyllähän se intimiteettisuojan nojalla/oikeudella olisi ihan suotavaa foorumilla antaa vaihtoehtoja käyttäjälle.
Tästä on huomioina suurimmassa osassa FS foorumeissa, niin miksi ei täällä.

Eliaksella ei vielä ymmärrystä tähän asiaan ole vamaankaan ikäänsä nähden, ja kohan kehityt tässä elämässä vielä niin ehkä ymmärrät asian muutaman vuoden päästä.

Kreeta:

Sen verta pidempi aikaisena käyttäjänä tälläkin foorumilla olleena, en ole kokenut tai ei ole näkynyt missään nimeäni käytettävän hyväksi.
Itselläni tämä oli lähinnä ehdotus ylläpidolle, kyllähän se intimiteettisuojan nojalla/oikeudella olisi ihan suotavaa foorumilla antaa vaihtoehtoja käyttäjälle.
Tästä on huomioina suurimmassa osassa FS foorumeissa, niin miksi ei täällä.

Eliaksella ei vielä ymmärrystä tähän asiaan ole vamaankaan ikäänsä nähden, ja kohan kehityt tässä elämässä vielä niin ehkä ymmärrät asian muutaman vuoden päästä.

Kyllähän mä ymmärrän mitä kaikkee tost voi tulla jos sitä meinaat, mutta tosiaan se ei oo iso vaiva rekisteröityy...

ToniH22:

Kyllähän mä ymmärrän mitä kaikkee tost voi tulla jos sitä meinaat, mutta tosiaan se ei oo iso vaiva rekisteröityy...

Et kyllä edelleenkään ymmärrä mitä ajan takaa. Noh, joka tapauksessa. Itse olisin mielelläni valmiina kantamaan sellaista käyttäjätunnusta täällä, jossa olisi vaikka vaan se tonih22 tunnus Toni Hiltunen nimen sijasta.

Koo:
Minulla on sen verran harvinainen ja kuuluisakin nimi, että en mielelläni Google-haulla omalla nimelläni löytäisi lukuisia postauksia tälle palstalle - niin paljon kuin kirjoitusteni takana seisonkin.

Siksi olisi parempi jos ylläpito voisi ensinnäkin ilmoittaa hakukoneiden roboteille ettei keskustelupalstaa sovi lukea, ja sen lisäksi pyytää niitä poistamaan jo aiemmin arkistoidut viittaukset. Sen jälkeen olisi ok, jos kirjautumattomille näkyisi vain nimimerkki.

Jos mietitte mitä ehkä tarkoitan, laittakaa nimeni Googlen hakuun: 3 tulosta ensimmäisestä 10:stä osoittaa tänne tällä hetkellä :-/

Navigation

Up one level

Next page

Previous page