Oikeat nimet näkyviin vain kirjautuneille?

<< < (10/10)

Assiini:
Quote from: Jukka Siirilä on 26.03.08, 16:46

Jos oman nimen leviäminen haittaa niin voihan sitä aina lopettaa netin käytön. Helpompaa lienee opetella ajattelemaan mitä nettiin kirjoittaa. Kuvittelen kuitenkin, että Risto Partanen on kuitenkin sen verran yleinen suomalainen nimi että et varmasti ole ainoa Risto netin ihmeellisessä maailmassa.

Näinhän se on... Nykyajan elinkulttuurissa ilman koko nettiä olo on kyllä kovin vaikeaa mutta toki sitä voi miettiä minne kirjautuu. Itse en ajattele asiaa sillä "mitä tänne kirjoittaa ja mitä ei". Aika huonosti on saanut asiansa pedata jos esim. tänne kirjoittaa sellaista, joita ei uskaltaisi sanoa ääneen muualla tai kirjoittaa luottamuksellista, jopa salaista tietoa. Ajattelen asian niin, että täältä löytyy turhankin helposti ja melkein jopa tyrkyttämällä ihmiset. Oman nimeni kanssa olen onnellisessa asemassa koska jo Helsingistä löytyy yli 100 saman nimistä. Harvinaisemmat nimet ovat asia erikseen ja eräiden foorumilaisten kannalta on ikävä heidän ammattinsa tms. tietäen, että googlettamalla henkilö löytyy välittömästi suomalaiselta ilmailufoorumilta ja olisi sattuma, mikäli kyseessä ei olisi sama henkilö kuin mitä on etsitty. Joka tapauksessa tämä foorumi on harvinainen nimipolitiikan osalta; positiivisia asioita nimijulkisuudesta on paljon enemmän kuin negatiivisia mutta positiivisia asioita nimien näkymisestä kaikelle kansalle en löydä.

Edelleenkään en ymmärrä, mitä järkeä on foorumin "jopa liiallisella julkisuudella" koska asiasisältö ja ympäristö on tärkeintä ja se ei muuttuisi Petrin ehdotuksesta mihinkään. Mutta samapa tuo, mennään niillä mitä on annettu.

Pe7e:
Quote from: Sami Puro on 26.03.08, 16:11

(eli Petri on postannut nyt jotain ei-niin-fiksua ja nyt kaduttaa.. ko??)

No itseasiassa en. Ja onneksi täällä on sentään se hyvä ominaisuus että omat viestit saa vielä poistettua halutessaan 

hennri:
Ääni puolesta ja vastaan..

Henk.koht. en tykkää, että joku löytää nämä kirjoitukseni googlen kautta tai jotenkin muuten kuin eksymällä flightforumiin

Tietysti allekirjoitan kaikki tekstit mitä tänne olen soperrellut, mutta olen kirjoittanut tekstit FF:iin, joten ne ovat tarkoitettu FF:n käyttäjille(rekisteröityneille & rekisteröimättömille) eikä niille, jotka googlettavat nimeäni..
Tähän tarkoitukseen tuli jo se parannus, jolloin ei nimeni ihan heti yhdisty flightforumiin kun joku googlettaa nimeni

En tiedä miten muut tilanteen näkee, mutta itse en halua, että kaikki kaverit eksyy lukemaan kirjoituksiani flightforumista sen takia, että löytävät linkin tänne googlesta. Jos joku seikkailee flightforumissa ja törmää nimeeni täällä, niin siitä vaan lukemaan

hynkel:
Quote from: Petri Koivisto on 26.03.08, 17:06

No itseasiassa en. Ja onneksi täällä on sentään se hyvä ominaisuus että omat viestit saa vielä poistettua halutessaan 

Tämän takia kaikista idioottimaisista höpinöistä tehdään lainaus, jota ei saa käyttäjä itse pois

Navigation

Up one level

Previous page