FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
26.09.17, 21:54

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu
| | |-+  Tiedotteet ja kehitysideat (Moderators: Sami Puro, Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | | |-+  Uloskirjautuminen
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: Uloskirjautuminen  (Read 7883 times)
Sami Puro
Moderator

Date Registered: 03.07.01

Re: Uloskirjautuminen
« Reply #20 on: 24.06.08, 11:17 »

Ei sen palomuurista pitäisi mitenkään johtua. Oletko vaihtanut selaimen cookie-asetuksia jotenkin ettei systeemi saa tuhottua tuota sisäänkirjautumis-cookieta, tai jotain muuta? Tai tuleeko logouttia paineittaessa joku virhe-herja?

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
ohjvg
Former member
« Reply #21 on: 26.06.08, 10:35 »

Ei sen palomuurista pitäisi mitenkään johtua. Oletko vaihtanut selaimen cookie-asetuksia jotenkin ettei systeemi saa tuhottua tuota sisäänkirjautumis-cookieta, tai jotain muuta? Tai tuleeko logouttia paineittaessa joku virhe-herja?

Ongelma jatkuu taas vaihteeksi. en meinaa päästä ulos. Otin kuvan aiheesta. Eli toi ilmoitus toistuu kun painan kirjaudu ulos -painiketta ja vaikka sammutan mozillan ja tulen uudelleen nettiin niin olen sisällä fsnordic'ssa. Mulla kaikki palomuurit sun muut default-asetuksissa eli en oo niihin kajonnut...

[ attachment removed ]
Sami Puro
Moderator

Date Registered: 03.07.01

« Reply #22 on: 26.06.08, 10:37 »

Painatko tuota uloskirjausnappia tästä foorumin puolelta vai tuota muun sivuston laidan valikkopalkista?

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
ohjvg
Former member
« Reply #23 on: 26.06.08, 10:39 »

Painatko tuota uloskirjausnappia tästä foorumin puolelta vai tuota muun sivuston laidan valikkopalkista?

Tuosta mikä on ton "tietoja sivustosta" alla
Elias Lohilahti

Date Registered: 05.11.07

« Reply #24 on: 01.07.08, 08:05 »

Tuosta mikä on ton "tietoja sivustosta" alla

Se ei minullakaan toimi, pitää painaa foorumin puolelta.
Toni Pääkkönen

Date Registered: 10.10.07

« Reply #25 on: 04.08.08, 07:34 »

Nyt en pääse minäkään ulos, ja koko foorumi käyttäytyy todella oudosti, tiedä sitten onko koneessa vika vai missä... Undecided,
Heikki Sten

Date Registered: 11.06.04

« Reply #26 on: 05.08.08, 09:46 »

Voisko jotain tehdä sille että silloin kun kirjoitan viestiä että foorumi ei heittäisi ulos. Kyllä harmittaa kun on saanut hyvän jutun valmiiksi ja lähettää sen niin vastaus onkin  että et ole kirjautunut. Kirjoita uudelleen viestisi. Voi kun minua nyt niin v.....aa. 40 minuutin homma bittien taivaaseen.

Pilatus fani
Ville Kokkonen

Date Registered: 15.02.06

« Reply #27 on: 05.08.08, 09:51 »

Voisko jotain tehdä sille että silloin kun kirjoitan viestiä että foorumi ei heittäisi ulos. Kyllä harmittaa kun on saanut hyvän jutun valmiiksi ja lähettää sen niin vastaus onkin  että et ole kirjautunut. Kirjoita uudelleen viestisi. Voi kun minua nyt niin v.....aa. 40 minuutin homma bittien taivaaseen.

Minulle käynyt samoin. Minulla on toiminut: kun kone pyytää kirjautumaan uudelleen, tee se. Sitten naputtelet vain "Takaisin" painiketta selaimestasi. Ja hoplaa, teksi on ollut vielä siellä Smiley

Mutta silti ikävä "ominaisuus" Sad

Date Registered: 11.06.04

« Reply #28 on: 05.08.08, 10:02 »

Kiitos Ville! Se todellakin toimi vielä ja löysin juttuni. laugh

Pilatus fani
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1