VATSIM: Helsinki Malmi VFR klo 18-21 paikallista kesäaikaa
Etsijä:
Heh, minulla kouraisi vatsanpohjasta kun yhtä läpilaskua tehdessäni toi SAS635 kokeili moottoreitaan. Rupesin kääntelemään siinä päätä (käytän TrackIR:ää) että onko yläpuolelta tulossa iso leija päälle...
Etsijä:
Sain muuten Matilta eilen hyvän vinkin päivittää Malmin alueen sceneryjä, niin helpottuisi toi Malmin laskukierroksen lentäminen - vakiosceneryillä kun maamerkkejä ympärillä ei juuri ole, ja siellähän pitäisi olla Ikeaa summuuta. Kävin sitten illalla hakemassa tuon Varjen Helsinki-Malmi FISD sceneryn ja siihen vielä 2.01 päivityksen ja Kantomaan lähestymisvalopäivityksen. Mutta mutta, minusta toi vaan huononsi tilannetta: nyt koko kenttä on muka hirveiden lumikinosten keskellä (ei kai toi päivitys nyt NIIN ajan tasalla sentään ole, että viime viikon lumisateet siellä teilläpäin otti huomioon ), ja PAPI-valot katosivat kentältä kokonaan, joka kiitotieltä Eikä nyt näy senkään vertaa maamerkkejä kuin aiemmin.
Voisikohan tässä olla kyse siitä, että mulla on jo Helsinki-Vantaan scenery ja Helsinki photoscenery päällä, ja ne ovat "paremmat" kuin tuo Helsinki-Malmin oma? Joka tapauksessa pakko poistaa toi noi Malmi-lisäykset. Mutta pientä vinkkiä kaivattaisiin maamerkeistä, joita koneesta kandeisi katsella eri osissa kiitotien 18 laskukierrosta, kun ei tule tuolla Malmilla niin usein käytyä. Saapi sitten treenata tuota Cessnan puikottamista tosissaan.
justus:
mulla sama homma malmin kanssa hanget on niin isot että koneet ei näy sieltä takaa???
sitten eilen koitin tulla lentelemään verkkoon mukaan mutta en saanut oikein hommaa pelaamaan.jos kuulin radion niin en nähnyt liikennettä ja toisin päin?missähän vika lienee? verkossa minä ilmeisesti olin kun noissa kuvissa olen malmin platalla.(OH-039)
Henksu:
Ongelmasi viittaavat pitkälti siihen, että palomuurisi blokkailee SB:n ja simulaattorin välistä yhteyttä. Voinee johtua myös serveristä mutta epäilen sitä vahvasti. Jos olet NAT:n takana niin kannattanee availla nuo portit mitä SB3 vaatii. Ja toki varmistaa ettei mikään softamuuri blokkaa Simua ja SB3:sta.
Etsijä:
Itselläni toimivat yhteydet FSInnillä yllättävänkin hyvin eilen. Ainoa häiritsevä ääni oli jatkuva Cessnan laskusiivekkeiden nostamisesta ja laskemisesta aiheutuva "surina", joka kentällä kuului. Mikä lie ollut artefakta.
Navigation