VATSIM: Helsinki Malmi VFR klo 18-21 paikallista kesäaikaa

<< < (6/7) > >>

justus:
Quote from: Henri Lehtinen on 01.04.08, 07:39

Tuskin johtuu siitä mutta eikai se niiden poistaminen pitäisi haitatakaan kun näemmä VATSIM:ssa lentelet! 

täytyy yrittää asentaa vatsim palikat vielä uudestaan.En meinaa poistaa ivaoo käytöstä kun se ainakin pelaa varmuudella Ajattelin kokeilla toista verkkoa että miltä tuntuu ja miettiä sitten kummassa lentelen

justus:

[ attachment removed ]

Asensin softat uudestaan ja nyt tuntuisi muuten pelaavan ainoa vaan että lennän tätä nykyä tandemina No onhan se kiva kun on kaveri mukana.

Osaisiko joku minulle kertoa mikä menee pieleen.

pilotti90:
Quote from: Juha Mattsson on 01.04.08, 14:42

[ Attachment not found - or removed ]

Asensin softat uudestaan ja nyt tuntuisi muuten pelaavan ainoa vaan että lennän tätä nykyä tandemina No onhan se kiva kun on kaveri mukana.

Miks sulla on molemmat softat päällä (SB,Fsinn) vai syntyykö tuo "Squawkbox ikkuna" myös Fsinn:ä käytettäessä ?

wezzer:
Quote from: Juha Mattsson on 01.04.08, 14:42

Käytätkö SB vai FSInn? Jos SB, niin onko "Auto-join multiplayer session" ruksattuna asetuksista?

mlaakso:
Quote from: Jyrki Keisala on 31.03.08, 05:57

Mutta pientä vinkkiä kaivattaisiin maamerkeistä, joita koneesta kandeisi katsella eri osissa kiitotien 18 laskukierrosta, kun ei tule tuolla Malmilla niin usein käytyä.

Hei!

Tuolta löytyy erittäin hauska ja informatiivinen opetusvideo Malmilla lentämiseen:

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,58922.0.html

Markku

Navigation

Up one level

Next page

Previous page