Pari softa-ongelmaa

(1/1)

Assiini:
Moi!

Pariin ongelmaan kaipaisin apuja joltain tietävältä:

1) Jo kuvankaappaus osiossa mainitsin, että verkossa olevissa koneissa, jotka ovat platalla, ei näy ollenkaan niitä punaisia tunnisteita.. Ilmassa tuntui toimivan loistavasti mutta ei platalla. Asensin uuden IVAP:n (FSX:lle tarkoitetun) ja käyttökokemus perustuu eiliseen EFHK-EGLL lentoon. Ongelma oli molemmissa päissä...

2) Onko vika Teamspeakissa, koneessani vai IVAP:ssa kun vastapuolen äänet jäävät ikään kuin päälle: "Good evening Londonlondonlondonlondonlondonlondonlondon......". Pisimmät toistot olivat eilen melkein minuutin mittaisia niin voisin sanoa sen jo häiritsevät lentämistä Voiko asialle tehdä jotain? Sanottakoon vielä, että välillä toimii vallan mainiosti mutta yhtäkkiä ääni jää taas päälle eli ongelma on satunnainen, ei jatkuva.

Risto

Maakke:
Moro Risto!

Mulla oli toi sama toisto ongelma mutta se korjaantu ihan itsestään mutta mulla ei ollut ihan noin pitkiä. Mulla ne kesti ne toistot 2 sekunttia. Ja ne ei ollu ees kovin usein

/Markus

Assiini:

Moro Risto!

Mulla oli toi sama toisto ongelma mutta se korjaantu ihan itsestään mutta mulla ei ollut ihan noin pitkiä. Mulla ne kesti ne toistot 2 sekunttia. Ja ne ei ollu ees kovin usein

/Markus

Moi

Meikäläisellä on esiintynyt tätä jo monta kuukautta enkä ole löytänyt yhtymäkohtaa mistä aiheutuu. Framet ei tunnu vaikuttavan ainakaan mitenkään

Navigation

Up one level