Säve - Arlanda VFR

<< < (4/8) > >>

Andreazz:
Grymma bilder! 

AlexFlygare:
Trevliga bilder! Man blir både flygsugen och Arlanda sugen när man ser dom här bilderna.   

Beppe:
Mycket trevliga bilder! Både såg och hörde er när ni landade, synd bara att ni inte fick 26an 
Får man fråga vad hela kalaset gick på? Inklusive lunch naturligtvis.

protesen:
Kul att ni gillar bilderna =)

jag måste säga att jag känner mig lite bortskämd när jag svarar "ingen aning" på frågan vad det kostade men vid en liten överslagsräkning landar det väl på ca 5500 (utan lunch för det hann vi inte med, blev en macka och en cola däremot) plus lite soppa som jag inte vet vad den hamnade på. detta blir ju delat på 3 om man nu vill det. men bor man i göteborgsområdet bör man väl budgetera ca 6000 för att inte komma hem och gråta.

en kul eller snarare tragisk detalj är ju det här med "vätskeförbudet". För att komma ut till VÅRT flygplan som flygs UTOM komersiellt syfte var vi tvugna att gå genom stora säkerhetskontrollen i 4an. Detta gör som bekant att man inte får ta med sig nån större mängd vätska. Jag med min cola-flaska i väskan fick snabbt sörpla i mig den medans säkerhetsvakten tafsade på mig i hopp om att hitta nått olovligt föremål... slutsats: jag hade hoppats på en mindre törstig hemresa men fick istället en grymt pissnödig och fruktansvärt törstig....

browneye:
Verkar ju inte ekonomiskt försvarbart att flyga själv till Stockholm då...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page