Fly The Maddog Finnair

<< < (4/6) > >>

johku:
Ovatko ikkunat omana tasonaan paintkitissa? Tällöinhän niiden siirtely ei ole ongelma. Millaisia ongelmia tuosta siirrosta aiheutui yksityiskohtien kanssa? Liittämästäsi kuvasta ne eivät mielestäni ilmene tarpeeksi selkeästi, jotta niistä olisi suurempaa haittaa.  Itse asiassa nyt maalauksesi näyttää paremmalta kuin edellisessä kuvassasi.

noplamodo:
Muistathan siirtää ikkunoita myös yö-tekstuurissa.

AJH:
Muistan, olen jo tehnyt lightmapit ja toisen kyljen kokonaan valmiiksi eli yhtä kylkeä vailla olisi vielä.

Ikkunat ovat omalla tasolla ja muutenkin tuossa paintkitissä on ihan kiitettävästi tasoja että pystyy muokkaamaan hyvin, tietenkin noita tasoja joutuu vielä vähän hajottamaan jotta saa hyvän.
Lähinnä ongelmana oli että rungossa on ikkunoiden taustana tasainen levy niinkuin oikeassa koneessakin ja tämä on piirretty rungon kanssa samaan tasoon eli jää ylemmäksi kuin mitä ikkunat on sekä vähän joitakin tekstipohjia sekä muuta pientä mutta sehän muutos vaatii vain aikaa ja työtä 

Ja ainiin!
Tuosta alphamapista huomasin että sama alpha DXT3 muodossa kiiltää FSX:ssä enemmän kuin FS2004:ssä. Ja minulla nuo kuvat ovat FSX:stä.

akos:
Joo, kyllä nyt näyttää paremmalta, ainakin näin kauenpaa katsottuna. Tuota takaovea vois kanssa tiputtaa ehkä vähän alemmas.
Ja tuossa Finnair-tekstissä toi kirjainväli on vähän liian iso.

Oskari.

AJH:
Quote from: Oskari Syynimaa on 12.04.08, 14:36

Joo, kyllä nyt näyttää paremmalta, ainakin näin kauenpaa katsottuna. Tuota takaovea vois kanssa tiputtaa ehkä vähän alemmas.
Ja tuossa Finnair-tekstissä toi kirjainväli on vähän liian iso.

Oskari.

Just tiputin tuon takaoven alemmas ja huomasinpas sitten kun sain valmiiksi että eipä voikkaan 
Se on avautuva ja jos muutan sen paikkaa niin ovi aukeaa simussa väärästä kohtaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page