FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.06.18, 19:03

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Avsim ongelmia
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Avsim ongelmia  (Read 1056 times)
Nakuttaja
Former member
Avsim ongelmia
« on: 14.04.08, 15:53 »

Tervehdys, toivottavasti topikki tuli oikeaan osoitteeseen

Eli ongelma on seuraavanlainen, en ole nyt moneen kuukauteen voinut ladata avsimistä yhtikäs mitään. Tulee vaan aina firefoxissa herja että palvelin vastaa liian hitaasti yms.. Onko muilla samankaltaisia ongelmia avsimin kanssa, kirjautuminen yms toimii ihan normaalisti ja kaikki koneeni asetukset pitäisi olla kunnossa.

Neuvoja yms?

Terveisin
Niko
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

Re: Avsim ongelmia
« Reply #1 on: 14.04.08, 20:14 »

Ei mitään ongelmia. Tänään kolmea tiedostoa yhtäaikaa imustin nopeuden ollessa parhaimmillaan yli 200 kt/s kullekin downloadille.

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Nakuttaja
Former member
« Reply #2 on: 15.04.08, 10:07 »

Onpa outoa, nimittäin duunikoneeltakaan en tonne pääse eli vika ei taida olla omassa koneessakaan. voisikohan mun accountissa olla jotain probleemia ettei anna ladata, ei kyllä pitäisi olla mitään mutta mistäs tänä päivänä tiedät.
Alkaa meinaa kyrsii ku about 100% simun lisureista löytyy avsimist.
Pekka Holopainen

« Reply #3 on: 15.04.08, 10:40 »

Onhan sulla selaimesta kaakut ja scriptit sallittu AvSimiin? Itse käytän ikäänkuin hätävarjelun liioitteluna NoScript-ohjelmaa, joka vaatii aina erikseen hyväksymään ne eri saiteille (ellei niitä ole pysyvästi sallittu). Jos joskus unohdan antaa luvan jonnekin, eihän sieltä mitään saa imustettua (jos käyttävät niitä). En muista estääkö AvSim tiedostojen lataamisen, jos ei ole rekisteröitynyt sinne. Sekin kannattaa tarkistaa.

Pekka
« Last Edit: 15.04.08, 10:45 by Pekka Holopainen »

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Nakuttaja
Former member
« Reply #4 on: 15.04.08, 10:53 »

On sallittu cookiet ja tein vielä niin että poistin vanhat ja annoin avsimin tehdä uudet, ei vaikutusta. Enkä oikein usko että kahden koneen selainasetukset voisi muuttua noin vain. Ja kuten tosiaan mainitsin niin pari kk sitten kaikki toimi ihan hyvin, nyt ei vaan tule mitään. Rekisteröitynyt olen tuolla ollut jo useamman vuoden.
Kari Nopanen

Date Registered: 14.07.01

« Reply #5 on: 15.04.08, 11:32 »

Mulla sama ongelma, mutta vain ilta-päivisin ja iltaisin.  Aamuisin saa parhaiten tavaraa ulos.  Johtuneeko Euroopan mantereen paikasta verrattuna internetin yleiseen käyttöön lännessä ?

Intel  Kaby Lake i7-7700K
16 GB DDR4 2666
GeForce GTX 1080 Ti
Windows 10 Home 64 bit
P3D v4
"Nii onkii, juu - vai onko ?"
Pekka Holopainen

« Reply #6 on: 15.04.08, 14:23 »

AVSIM:n file library on nykyisellään aivan järkyttävän hidas. Ihan muutamia tunteja päivässä sieltä voi saada edes jotenkin siedettävällä nopeudella juttuja.

Nimim. 24/1 kaistalla päivittäin tavaraa sisään 5-20kt/s...  thmbdn

Parhaiten näyttäisi onnistuvan siihen aikaan, kun jenkit nukkuvat eli aamupäivällä. Kyllä mulla data liikkuu kaikkina aikoina, mutta kuten totesit pahimpina ruuhka-aikoina siirtonopeudet ovat tuskastuttavn hitaita yleensä kuitenkin päälle 20kt/s.

Pekka

Nakuttaja
Former member
« Reply #7 on: 16.04.08, 10:59 »

Eipä toimi minään vuorokauden aikana, noh kai se on odotettava että "vika" korjaantuu itsestään. Harmittaa vaan kun kaikki lisurit on avsimin takana eli simuiluahan tuo yllättäen syö kovasti mutta ei siinä auta itku markkinoilla.
Minnekköhän tonne avsimiin kannattais ottaa yhteyttää ko.ongelmasta?

Niko
Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

« Reply #8 on: 16.04.08, 11:21 »

Niinpä niin!
Jos se kerran on maailman ainoa AVSIM, niin kun sinne miljardinverran kyselyjä menee, niin sen sitten tietää, että kuinka nopeasti oma kysymys käsitellään.

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Pekka Holopainen

« Reply #9 on: 16.04.08, 12:31 »

Niinpä niin!
Jos se kerran on maailman ainoa AVSIM, niin kun sinne miljardinverran kyselyjä menee, niin sen sitten tietää, että kuinka nopeasti oma kysymys käsitellään.

Minä heitin kysymyksen sisään viimeksi, kun siellä oli yleisesti ongelmia downloadauksen kanssa. saman vuorokauden sisällä tuli vastaus.

Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

« Reply #10 on: 16.04.08, 12:50 »

Minä heitin kysymyksen sisään viimeksi, kun siellä oli yleisesti ongelmia downloadauksen kanssa. saman vuorokauden sisällä tuli vastaus.

Hoppssan!
Mulla on ne lataukset kutakuinkin tulleet normaalisti, mutta se mua kismittää, kun se on semmoinen sivusto, että jos Walhallasta jotakin haluaa, niin sieltä ei voi ladata suoraan, vaan on mentävä esim. Avsimin kautta ja sinne pitää kolkuttaa ovelle ja jos on hukannut avaimensa, tai ollut liian kauan pois sivulta, niin taas on rukoiltava uutta avainta. Miksi ei tämä toimi yhtä napakasti kun se Walhalla? Sinne pääsee aina.

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Pekka Holopainen

« Reply #11 on: 17.04.08, 14:58 »

...
Mulla on ne lataukset kutakuinkin tulleet normaalisti, mutta se mua kismittää, kun se on semmoinen sivusto, että jos Walhallasta jotakin haluaa, niin sieltä ei voi ladata suoraan, vaan on mentävä esim. Avsimin kautta ja sinne pitää kolkuttaa ovelle ja jos on hukannut avaimensa, tai ollut liian kauan pois sivulta, niin taas on rukoiltava uutta avainta. Miksi ei tämä toimi yhtä napakasti kun se Walhalla? Sinne pääsee aina.

Salli kakut (cookies) ja valitse sisään loggautuessasi vaihtoehto, jossa saitti muistaa sinut aina niin säilyt sisäänkirjautuneena niin kauan kun et tarkoituksella loggaa itseäsi ulos. En nyt tähän hätään muista ulkoa miten se tapahtui (viimeksi taisin logata sisään syksyllä kovalevyn vaihdon jälkeen - ei kun se olikin talvella, kun Avsimissa oli tiedosto-ongelma eikä download onnistunut keneltäkään), mutta käy paikan päällä katsomassa. Siellä oli muistaakseni siitä ihan tarkat ohjeet.

Valitettavasti toinen hyvä kalapaikka FlightSim ei toimi yhtä joustavasti. Sinne pitää aina erikseen logata ja kello alkaa raksuttaa ja imustus loppuu, kun aika tulee täyteen.

Pekka

Nakuttaja
Former member
« Reply #12 on: 21.04.08, 12:58 »

Ongelma ratkesi ja lataukset jatkuu, kiitokset pitää kyllä lähettää avsimin puolelle vikaa haettiin todellakin kaikin keinoin ja vastaukset tuli nopeasti ja asiallisesti (jopa 3 vastausta samana päivänä), ongelma ratkes uuden accountin teolla (kumma juttu mutta näin se vaan meni)
Kiitokset myös kaikille täällä jeesistä ja ideoista

Niko
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1