FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
29.07.17, 11:51

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu
| | |-+  Tiedotteet ja kehitysideat (Moderators: Sami Puro, Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | | |-+  Kaverilista
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Kaverilista  (Read 6587 times)
Risto Partanen

Date Registered: 07.01.07

Kaverilista
« on: 15.04.08, 15:54 »

Moi

Nordic-tuttujen kanssa keskustelua helpoittamaan on ehdotettu täällä lyhyessä ajassa vaikka mitä koskien Chattia, Yktiyisviestejä jne. ilman mainittavaa lopputulosta. Olen muutamalla foorumilla huomannut ns. "kaverilistan". Eli tietyt käyttäjät voisi klikata kaverikseen ja heille voisi listasta valitsemalla lähettää helposti viestin, nähdä heidän sisäänkirjautumisensa jne. Nyt hoidan itse tutuille viestien lähettämisen joko pitämällä vanhoja viestejä postilaatikossa jota kautta käyttäjä löytyy helposti tai toisessa tapauksessa etsin käyttäjän hakutoiminnolla. Aktiivisesti kirjoittavien tuttujen kohdalla homma on helppoa, koska heidän viestejään löytää lähes minkä tahansa puun avaamalla mutta hiljaisempien ihmisten kohdalla töitä saa tehdä välillä vähän enemmän.. Lisäksi mielestäni kyseisessä kaverilistassa voisi olla toiminto, että saman viestin voi lähettää useammalle eikä tällöin törmäisi kovinkaan nopeasti siihen "liian monta viestiä liian lyhyessä ajassa" herjaan.

Olisiko mahdollista/järkevää?

Risto

Ainahan se on mielessä! Paitsi kerran kun putosin avantoon niin se unohtu sekunniksi..
Ezku
Former member
Re: Kaverilista
« Reply #1 on: 15.04.08, 16:17 »

Kannatetaan. Voisi olla ihan hyvä juttu.  thmbup
Jerome Parviainen

Date Registered: 31.08.06

« Reply #2 on: 15.04.08, 16:19 »

Hyvältä idealtahan tuo kuulostaa, kannatan!
sikkesakke
Former member
« Reply #3 on: 15.04.08, 16:28 »

Voi ei.
Juha Paulavuo

Date Registered: 14.06.04

« Reply #4 on: 15.04.08, 16:29 »

Ei
fsfinland
Former member
« Reply #5 on: 15.04.08, 16:30 »

Hyvältähän tuo kuullostaa.  thmbup
sikkesakke
Former member
« Reply #6 on: 15.04.08, 16:32 »

Tai hei! Miten olisi vielä, jos foorumin kautta voisi lähettä vaikkapa tekstiviestejä? Minutkun tavoittaisi kännykällä nopeammin...
Jerome Parviainen

« Reply #7 on: 15.04.08, 16:40 »

Onko se Sakari sinulta pois, jos muut käyttävät sitä ominaisuutta?
Itse ymmärrän täysin Riston pointin, kun olen lukenut "Ryhmälentosuunnitelmia" topiccia  Cool

Sanomassa samaa, mutta ehdit ensin.

Miksi ei?
Kasimir Torri

Date Registered: 28.05.07

« Reply #8 on: 15.04.08, 17:10 »

Miksi ei?
FsNordicin Konservatiivinen puolue katos... Tongue
Jerome Parviainen

« Reply #9 on: 15.04.08, 17:15 »

FsNordicin Konservatiivinen puolue katos... Tongue

No minä en nää mitään syytä miksi tuollaiselle sanoa Ei. Ja jos niin sanoo ei siihen mielestäni ole sellaista syytä: kun en itse käytä.

Olisi tosiaan kiva kuulla, että miksi ei  Huh
Matti Averio
WALL-E

Date Registered: 05.10.06

« Reply #10 on: 15.04.08, 17:26 »

No minä en nää mitään syytä miksi tuollaiselle sanoa Ei. Ja jos niin sanoo ei siihen mielestäni ole sellaista syytä: kun en itse käytä.

Olisi tosiaan kiva kuulla, että miksi ei  Huh
Jos itse väsäät tuon tänne, niin kaikin mokomin.  thmbup

Jerome Parviainen

« Reply #11 on: 15.04.08, 17:32 »

Jos itse väsäät tuon tänne, niin kaikin mokomin.  thmbup

En minä sitä sanonut. Luitko edes aikasempia posteja?  Huh
Matti Averio
WALL-E

« Reply #12 on: 15.04.08, 17:43 »

En minä sitä sanonut. Luitko edes aikasempia posteja?  Huh
Noh, jotta tänne joku ominaisuus saadaan, niin ensin jonkun pitää se toteuttaa. Ei tuollainen kaverilistakaan ajatuksen voimalla synny  Roll Eyes

Kasimir Torri

Date Registered: 28.05.07

« Reply #13 on: 15.04.08, 18:00 »

Noh, jotta tänne joku ominaisuus saadaan, niin ensin jonkun pitää se toteuttaa. Ei tuollainen kaverilistakaan ajatuksen voimalla synny  Roll Eyes
Onhan tuossa toki tekemistä, mutta aika monessa foorumisoftassa tuollanen on helposti mahdollistettavissa...SMFässäkin hyyyvin todennäköisesti.
Matti Averio
WALL-E

« Reply #14 on: 15.04.08, 18:04 »

Onhan tuossa toki tekemistä, mutta aika monessa foorumisoftassa tuollanen on helposti mahdollistettavissa...SMFässäkin hyyyvin todennäköisesti.
Sitten vain nettiin tonkimaan, jos joku valmis pätkä on olemassa. Turhaan te täällä jauhatte juuta vai jaata. Iskette Samille kaverilistaa kouraan, niin eiköhän se tänne järjesty.  Wink

Jerome Parviainen

« Reply #15 on: 16.04.08, 06:52 »

Oot sä khyl fiksu kaveri. Tässä nyt pähkäiltiin, että mitä mieltä ihmiset siitä on. Niinkuin Risto kysyinkin, että onko mahdollista/järkevää.
Matti Averio
WALL-E

« Reply #16 on: 16.04.08, 12:31 »

Oot sä khyl fiksu kaveri. Tässä nyt pähkäiltiin, että mitä mieltä ihmiset siitä on. Niinkuin Risto kysyinkin, että onko mahdollista/järkevää.
Aika turhaan te sitä pähkäilette, jos teillä ei ole minkäänlaista ehdotusta asian toteuttamisesta. Nyt muodostatte ryhmän tutkimaan tarjolla olevia vaihtoehtoja ja uutta ominaisuutta väsäämään. Ei se edelleenkään itsestään tule, vaikka kiinnostuneita olisikin lauta täynnä.

Tuohon profiilin etsimisongelmaan on keksitty myös ctrl + D näppäinyhdistelmä. Massapostille ja aikarajan poistolle ei kiitos, edes satunnaiset spämmiviestit ei kiinnosta. Mikä tuo raja edes on? Mulla ei ole koskaan jäänyt siitä kiinni.

Risto Partanen

Date Registered: 07.01.07

« Reply #17 on: 16.04.08, 13:13 »

Aika turhaan te sitä pähkäilette, jos teillä ei ole minkäänlaista ehdotusta asian toteuttamisesta. Nyt muodostatte ryhmän tutkimaan tarjolla olevia vaihtoehtoja ja uutta ominaisuutta väsäämään. Ei se edelleenkään itsestään tule, vaikka kiinnostuneita olisikin lauta täynnä.

Eiks tää olekaan kehitysidea-osio? Voi kehitysideat tyrehtyä jos niiden esittäjiltä odotetaan vastauksia toteuttamiseen Shocked

Ainahan se on mielessä! Paitsi kerran kun putosin avantoon niin se unohtu sekunniksi..
Staok
Former member
« Reply #18 on: 04.06.08, 10:27 »

Perinteisiä yhdistystoimintaan liittyviä piirteitä haivattavissa taas Cheesy "Mulla on helv**** hyvä idea, kuka haluaa toteuttaa?"
Ville Heikkinen

Date Registered: 09.08.08

« Reply #19 on: 18.10.08, 12:48 »

Olisiahan tuo helmompaa lähettää viesti kaverilistasta... Itseäkin häiritsee kun haluaisi lähettää kaverille viestin, mutta joutuu selaamaan viestihistoriaa...

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1