Kamera köp
Adam:
Nu ska jag köpa min första systemkamera men undrar om det är bra att köpa från Dustin hitta detta erbjudande CANON EOS 400D + OPTIK EF-S 18-55 MM + 2 GB MINNESKORT 4,636 kr e det ett bra köp?
Nigge:
Erbjudandet är varken jättebra eller jättedålig, ligger i linje med vad denna utrustning brukar gå på.
Sen beror det på vad du har tänkt att använda kameran till, är det att fotografera familjen på semester etc så fungerar det kanon, men om du ska använda den till flightspotting behöver du nog ett t.ex 70-200 eller 70-300 objektiv för att "komma tillräckligt nära".
Men det är defenitivt en bra början.
jhz94:
Annars så fungerar Canon PowerShot s5IS bra och du vill ha något som är billigare. Dess utom så är den "kompakt".
Nigge:
Annars så fungerar Canon PowerShot s5IS bra och du vill ha något som är billigare. Dess utom så är den "kompakt".
Tror knappast det är intressant eftersom han ville ha en systemkamera.
Nizmo0:
Jag har storebror 350D och är riktigt nöjd. Har inte lärt mig ens hälften ännu men är på god väg och jag ångrar definitivt inte mitt köp. 400D har väl 10.5megapixel om jag inte minns fel. Så jag hade satsat på den kameran iaf!
Navigation