FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.10.18, 19:29

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  En osaa käyttää FMGC:tä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: En osaa käyttää FMGC:tä  (Read 2001 times)
sturm
Former member
Re: En osaa käyttää FMGC:tä
« Reply #20 on: 18.04.08, 14:16 »

Kyllä minulla tuo Cold & Dark toimii ihan hyvin. Käytössä siis Vista ja FSX.

Kokeilepas vielä tätä.

0. Mene kansioon ...\Microsoft Flight Simulator X\FeelThere\Airbus\FMGC\A320\ ja poista sieltä tiedosto FMGC.cfg.
1. Käynnistä FSX.
2. Free Flightista valitse haluamasi lentokenttä ja koneeksi default Cessna ja jos haluat esim. Real-world weatherin latautuvan
kun käynnistät simun niin voit valita senkin.
3. Paina Fly Now!
4. Pelin latauduttua sammuta koneen moottori, valot, avioniikan virrat, päävirta... kaikki off-tilaan minkä voi vaan saada ja
Wilcon Cold & Darkin toimimiseen FSX:ssä tärkein eli seisontajarru (Parking Brakes) päälle.
5. Tämän jälkeen valitse valikosta (saa näkymään painamalla Alt)  Flights/Save... nimeksi vaikka Default ja laita rasti ruutuun
"Make this the default flight" ja OK.
6. Sammuta FSX.
7. Käynnistä Wilcon Configurator Windowsista ja paina Cold & Dark ja sammuta Configurator.
8. Käynnistä FSX ja tee tarvittaessa lentosuunnitelma ja paina Fly Now! Älä valitse Wilcon Bussia vielä.
9. Kun peli on latautunut, Cessnan pitäisi olla sammuksissa ja virtojen pois päältä. Varmista vielä, että seisontajarru on päällä
10. Mene valikkoon Aircraft/Select Aircraft... ja valitse Wilcon bussi.

Nyt koneen pitäisi olla sammuksissa ja virtojen pois päältä.
Risto Partanen

Date Registered: 07.01.07

« Reply #21 on: 18.04.08, 16:01 »

Onko olemassa maksullista Airbussia, jossa on selvät ohjeet ja joka ei ole näin vika-altis?

Ei kai se nyt ole lisäosan vika jos sitä ei osaa käyttää? Mikäli Wilcon manuaalista et saa selvää niin voi olla "parempien bussien" manuaalien kanssa mahdoton tehtävä.. Ja mitä niihin vikoihin tulee niin itse en ole alkuvaikeuksien kanssa törmännyt muuhun vikaan kuin Holdingista karkaamiseen. Tiedä sitten, onko kyseinen vika Wilcon vai Airac:n tuottajan koska esim PMDG:n jumbo lentää tasan yhtä päin peetä välillä holdingit. Järjestelmämallinnuksia puuttuu mutta se on ominaisuus, ei vika, joista mainitaan tuotteen sivuilla.

Mutta mikäli et enää jaksa yrittää niin se on harmi mutta sinun päätöksesi. Kyllä me se sinun purkkisi oltaisiin alle viikossa ilmaan saatu, ollaan saatu kaikkien muidenkin Wink

Risto

Ainahan se on mielessä! Paitsi kerran kun putosin avantoon niin se unohtu sekunniksi..
Poikalauri
Former member
« Reply #22 on: 18.04.08, 18:30 »

Juu, kyllä minä melkein uskon, että paljon on minun korvien välissä vikaa, koska olen vaan liian tottunut siihen, että asiat hoituvat tai niiden täytyy hoitua. Siispä teen niin, etten vielä hävitä tuota vehjettä, vaan palaan asiaan parin viikon päästä, kun tulen työreissulta maailmalta. Otan manuaalin mukaan ja luen sitä vielä tarkemmalla silmällä. Aina siellä voi jotain tarttua matkaan.

Jakselkaapa hyvin ja  hyvää vappua thmbup
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1