AI- liikenne uutisia
noplamodo:
Quote from: Niklas Kivinen on 18.05.08, 14:37
Kylläpä vaan sillä nyt se on julkaistu ja löytyy mm. Avsim:stä tiedostonimellä : aig_753_rr_pw_basemodel.zip
Noitahan tulee kuin sieniä sateella...tai ehkä sieniä sateella tulee kuin AI-koneita?
jlahtonen:
Quote from: Niklas Kivinen on 18.05.08, 14:37
Kylläpä vaan sillä nyt se on julkaistu ja löytyy mm. Avsim:stä tiedostonimellä : aig_753_rr_pw_basemodel.zip
Jokainenhan tietysti harrastaa niin kuin lystää ja tekee niitä koneita kun haluaa. Joskus vain ihan pikkasen harmittaa se, että kaikki tekee aina uusia ja uusia versioita näistä samoista tuubeista. Joku ystävällinen sielu voisi tietysti tehdä uudet versiot myös noista ATR:istä ja Dash-8:sta. Nuo PAI:n versiot eivät kieltämättä ole mitään silmäniloja.
-Juha, jolla on virtuaalipeukalo keskellä virtuaalikämmentä
zokkeri:
Quote from: Juha Lahtonen on 19.05.08, 06:40
Jokainenhan tietysti harrastaa niin kuin lystää ja tekee niitä koneita kun haluaa. Joskus vain ihan pikkasen harmittaa se, että kaikki tekee aina uusia ja uusia versioita näistä samoista tuubeista. Joku ystävällinen sielu voisi tietysti tehdä uudet versiot myös noista ATR:istä ja Dash-8:sta. Nuo PAI:n versiot eivät kieltämättä ole mitään silmäniloja.
Kyllä mä luulen, että noikin on tulossa. Tietoa ei ole, mutta esimerkiksi AIG:n sivuilla on se polli jossa kysytään seuraavaa konetta jota porukka tarvitsee. TFS tekee varmaan A310:n A300:n perään, jolloin saadaan FSP:n kone roskikseen. Ja eiköhän joku kohta tee läskimädärinkin ainakin siitä on paljon puhuttu...
AIG:n B752:lle tullut muuten lisää paintteja Avsimiin.
jlahtonen:
Quote from: Jouko Manninen on 19.05.08, 11:50
Kyllä mä luulen, että noikin on tulossa. Tietoa ei ole, mutta esimerkiksi AIG:n sivuilla on se polli jossa kysytään seuraavaa konetta jota porukka tarvitsee. TFS tekee varmaan A310:n A300:n perään, jolloin saadaan FSP:n kone roskikseen. Ja eiköhän joku kohta tee läskimädärinkin ainakin siitä on paljon puhuttu...
AIG:n B752:lle tullut muuten lisää paintteja Avsimiin.
Kävin juuri eilen antamassa oman mielipiteeni tuohon AIG:n polliin. Johdossa näytti olevan CRJ-200, josta on juuri tullut uusi versio. Toivottavasti pitävät tuota vain neuvoa antavana kansanäänesstyksenä eivätkä orjallisesti noudata äänestäjien tahtoa.
Minä voisin melkein kanssa laittaa pari senttiä tuon puolesta, että TFS tekee tuon A310:n. MD-11 onkin sitten vielä kysymysmerkki. EvolveAI, joka teki aikoinaan nuo DC-10 eri variaatiota, ei taida enää olla hengissä.
-Juha
mk04:
Quote from: Juha Lahtonen on 20.05.08, 05:40
Minä voisin melkein kanssa laittaa pari senttiä tuon puolesta, että TFS tekee tuon A310:n. MD-11 onkin sitten vielä kysymysmerkki. EvolveAI, joka teki aikoinaan nuo DC-10 eri variaatiota, ei taida enää olla hengissä.
-Juha
Itse asiassa kympit teki Charles Dayhuff. EvolveAI vain julkaisi ne. Charls on jatkanut mallien tekemistä EvolveAI:n jälkeenkin AI Malcontentin lipun alla: http://www.ai-malcontent.com/. Eiköhän hän myös sen MD-11:n tee aikanaan.
Navigation