Red Bull Air Race Stockholm!
FSsweden:
Kom en ny video idag om piloternas förväntningar inför Stockholms racet (inkl lite vyer från Stockholm):
http://www.redbullairrace.com/videos.php?lang=en
/Philip Nordlander,
Bratt:
Nu står det på deras hemsida att det inte blir något i Stockholm.. Tyvärr.
www.redbullairrace.com
/ Niklas
alexander96:
Quote from: Niklas Bratt on 19.06.08, 13:44
Nu står det på deras hemsida att det inte blir något i Stockholm.. Tyvärr.
www.redbullairrace.com
/ Niklas
Va synd. Hade varit kul att se det där!
FSsweden:
Mycket trist! Hörde att man ev senare under året skall lägga in ett race, men om de blir just i Stockholm/Sverige har jag mycket svårt att tro. Dom hinner nämligen inte få nytt beslut innan den 5-6 Juli därav beslutade man att ställa in Stockholms tävlingen. Men man kan ju alltid hoppas de blir av senare i år men personligen tror jag inte de blir något race i sverige inte ens i framtiden. Nu har ju "Sverige" visat att dom inte vill ha tävlingen, typ så kommer redbull diskutera i framtiden, mycket trist som sagt då jag vet personligen att svenska redbull mm har jobbat som dårar rent sagt att få tävlingen till sverige och sedan när dom fått klartecken till det skall de gå utföra här också med alla lagar och bestämmelser som man jobbat som attan att lösa innan men så blev det inte så mycket av det. Man får väl ta och dra till Rotterdam och London istället om man vill vara säker på se de Live nu i sommar
Ps! har kontaker så jag vet hur de ligger till när de gäller redbull (kusin full sponsrad av bland annat redbull)
/Philip Nordlander,
markust:
Quote from: Philip Nordlander on 19.06.08, 21:56
Ps! har kontaker så jag vet hur de ligger till när de gäller redbull (kusin full sponsrad av bland annat redbull)
Coolt!
Navigation