Red Bull Air Race Stockholm!

<< < (2/11) > >>

nighty142:
Jotack! Event of the summer för min del före EAA, kommer bli grovt roligt!

Quote from: Niklas Fridell on 18.04.08, 21:23

Är det Joel som flyger B737 som talar eller Joel som jobbar på resebyrå?

Hehe 

Nigge:

Är det Joel som flyger B737 som talar eller Joel som jobbar på resebyrå?

hahaha...

Det där är ju ett måste att slinka förbi!

kapten_joel:
Menar du mig eller Niklas ? (om du förstår vad jag menar)  Jag själv börjar som cabin crew på NVR nu 5 maj. Självklart skall det komma från er.

Vidare så svänger det som bekant relativt mycket inom branchen, fast det visste ni inte innan va?. Jag själv har varit på gång att utbilda mig till trafikflygare en längre tid. Det är sant. Men vidare så har jag ändrat mig och hoppat på andra saker innan också. Off-topic. Men det var ni som frågade glöm inte det. Håll er proffsiga istället!

/Kaptenen.

ChristofferJ:
Quote from: Joel Kulesza on 19.04.08, 07:59

Menar du mig eller Niklas ? (om du förstår vad jag menar)  Jag själv börjar som cabin crew på NVR nu 5 maj. Självklart skall det komma från er.

Vidare så svänger det som bekant relativt mycket inom branchen, fast det visste ni inte innan va?. Jag själv har varit på gång att utbilda mig till trafikflygare en längre tid. Det är sant. Men vidare så har jag ändrat mig och hoppat på andra saker innan också. Off-topic. Men det var ni som frågade glöm inte det. Håll er proffsiga istället!

/Kaptenen.

Men varför kallar du dig för "Kaptenen" om du (om jag förstått) det rätt jobbar som cabin crew? Du har varit på gång att utbilda dig till trafikpilot men inte gått igenom hela utbildningen? Personligen har jag lite svårt att ta någon som avslutar sina inlägg med "Kaptenen"på allvar (Om han/hon nu inte är det på riktigt). Ungefär som om någon skulle avsluta sina inlägg med "Kungen" eller liknande.

Nexus82:
Quote from: Joel Kulesza on 19.04.08, 07:59

/Kaptenen.

Jag bara undrade, eftersom det lät som att det var din kompis (som flyger 737 och som också avslutar sina inlägg med "Kaptenen) som lånade ditt konto som hade skrivit det där.
Inte lätt att vara "proffsig" när medlemmarna virrar bort en på det viset. 
Men tack för ditt svar, nu är det kristallklart.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page