SAS livery för (Feelthere) CRJ-200?

(1/1)

Dson:
Hallå där denna söndagsförmiddag...

Har på senaste tiden flugit lite med Feeltheres CRJ-serie. Sådär lagomt avancerad...

Har ett Cimber-livery för CRJn, men saknar tyvärr ett SAS-livery. Jag syftar alltså på det vita, med den blåa SAS-loggan på stjärtfenan... Någon som vet om det finns något sådant ute i cyberspejs? Har googlat och sökt på AVSIM men kan tyvärr inte finna någon och i ett sista desperat försök frågar jag här

Stort tack på förhand!

Jakob:
Jag gjorde en sån en gång i tiden, men tyvärr så var det problem med paintkitet till wingletsen. Det gick inte att få SAS-loggan rättvänd på ena sidan har jag för mig. Därför gav jag upp och la aldrig upp den. Men kan kolla upp om jag har kvar den på datorn om du vill ha den

Dson:

Jag gjorde en sån en gång i tiden, men tyvärr så var det problem med paintkitet till wingletsen. Det gick inte att få SAS-loggan rättvänd på ena sidan har jag för mig. Därför gav jag upp och la aldrig upp den. Men kan kolla upp om jag har kvar den på datorn om du vill ha den

Det vore jättekul om du har kvar den. Petitesser som att loggan är spegelvänd bryr inte jag mig om. Stort tack på förhand

Navigation

Up one level