Dialaatikon kätköistä
Juhak:
Quote from: Pekka Saari on 21.04.08, 17:27
Wassmer Wa-54 Atlantic
No sehän tuli odotetun nopeasti. Voittaja voi käydä ostamassa itselleen papukaijamerkin lähimmältä R-kioskilta Kärsisikö jatkokysymykseksi heittää kuka lentää?
Juha
Juhak:
Quote from: Antti Laukkanen on 21.04.08, 17:47
LMH oli albiinona ainakin 90-luvun loppupuolella ja toimi Kasikymppisten edustajana joulupukki-genressä talvisaikaan. Oon muistaaksein kuvannut sen ainakin joskus 96-97.
Joulupukit olivat koneessa varmaan joskus talvella 96-97? Tai ainakin minulla on hallissa otettuja kuvia koneesta joulupukeilla. Mutta eikö koneessa ollut Finnair-teksti pukkien poistamisen jälkeen... Veikkaan, että tämän ketjun kuva on otettu 2000-luvun puolella.
Juha
ilkkapo:
Quote from: Antti Laukkanen on 21.04.08, 17:47
LMH oli albiinona ainakin 90-luvun loppupuolella ja toimi Kasikymppisten edustajana joulupukki-genressä talvisaikaan. Oon muistaaksein kuvannut sen ainakin joskus 96-97.
-A-
Itse veikkaisin LMH:n kuvaa vuonna 2005 otetuksi, sillä tässä kuvassa näkyy sama putken jättämä paskarantu.
andy1:
Quote from: Juha Klemettinen on 21.04.08, 17:51
Joulupukit olivat koneessa varmaan joskus talvella 96-97? Tai ainakin minulla on hallissa otettuja kuvia koneesta joulupukeilla. Mutta eikö koneessa ollut Finnair-teksti pukkien poistamisen jälkeen... Veikkaan, että tämän ketjun kuva on otettu 2000-luvun puolella.
Juha
Ou jea, oot oikeessa. Se taisikin olla kokovalkoisena vasta loppuaikoina.
-A-
Allu:
Malevin Fokkeris eläkeläisparlamentaarikon sponssaama rekkari...
Janne
Navigation