Lemstanäs flygfält - ESOL
Ericb99:
Här kommer två bilder ifrån mitt lokala flygfält. Lemstanäs ligger ungefär 3-4 mil ifrån ESSK - Gävle Sandviken.
Det skulle vara roligt om någon kunde göra ett photorealistiskt scenery för det här småmysiga flygfältet. Flygfältet består av en bana, ca 5 hangarer och en liten klubbstuga.
Kan bistå med bilder på allt i omgivningen, hangarer, klubbstuga och inom kort även ifrån luften.
Om du är intresserad av att göra ett försök vad gäller scenerybygge så tveka inte att PM:a mig.
sarkostik:
Hej!
Varför inte börja bygga scenarier själv? Grymt roligt och man lägger upp allt själv hur man vill ha det.
Dessutom får man mer skills hur flight simulator är uppbyggt.
Skulle rek. att börja med göra enklare byggnader i gmax och placera ut dem runt flygfältet!
Om det är något du undrar över då man bygger scenarier så hjälper jag gärna till!
/Olle
Mson:
Härliga bilder:) Det är mitt lokala flygfält också, är du medlem i klubben? jag är med i modellklubben men ska nu i slutet av maj gå med i motorklubben och skola mig till ul:) vore trevligt om man kunde ses nån gång när man har samma intresse!
123945:
Riktigt fina bilder. Faktiskt ser Lemstanäs flygfält ganska mysigt och hemtrevlig ut.
Ericb99:
Quote from: Martin Jonsson on 22.04.08, 11:49
Härliga bilder:) Det är mitt lokala flygfält också, är du medlem i klubben? jag är med i modellklubben men ska nu i slutet av maj gå med i motorklubben och skola mig till ul:) vore trevligt om man kunde ses nån gång när man har samma intresse!
Okej, kul att det finns likasinnade här i närheten
Jag ska bli medlem nu till sommaren och ska skola mig till segel.
Jo, det skulle vara roligt. Du får PM:a någon dag när du ska upp
Navigation