MM-jääkiekko 2008, Kanada

<< < (3/63) > >>

Assiini:
Quote from: Janne Andersson on 23.04.08, 07:42

Joka vuos alkaa sama pessimistinen ruikutus Suomen huonoista mahdollisuuksista. Ei kannata nimiin luottaa niin orjallisesti.

No ei mutta realismit on hyvä tiedostaa Ja mikäs sen mukavampaa kuin spekulointi, kohtahan nähdään lopputulos. Oma arvaukseni on, että Suomi putoaa neljännesvälierissä hommasta. Venäjä, Tshekki, Kanada sekä USA tulevat olemaan todella kovia. Ja hurrit on aina hurreja..

Mutta toivotaan, että menestyisivät loistavasti. Saataisiin taas "me skeptikot" nenillemme

Pe7e:
Quote from: Pentti Hirvonen on 22.04.08, 19:45

Mun teesit näihin kisoihin:
1. Kummola ulos!
2. Shedden ulos!
3. Leijonat ylös!

Mä lisään tähän vielä että jääpuikko hyvönen ulos!

kpoykko:
Quote from: Petri Koivisto on 23.04.08, 09:22

Mä lisään tähän vielä että jääpuikko hyvönen ulos!

Täh? Pleijareiden paras pistemies, joka vieläpä on "rightin"-puolen snaipperi. +kykenee fyysiseen peliin, eli sopii pieneen kaukaloon. Siis, miksi tuon tyylin pelaaja pitäis pudottaa?

Ai niin, "kuseeipelaaJokereissataiHifkissä" 

cebra:
Quote from: Mikko Maliniemi on 23.04.08, 04:57

Ainoita hyviä ratkaisuja Suomen valmennukselta toistaiseksi. Se on todistettu jo monta kertaa, että Pesonen(kin) on tyypillinen suomalainen liigapelaaja, joka pärjää kyllä sarjapeleissä, mutta maajoukkueessa ei ole koskaan saanut mitään järkevää aikaiseksi...

Oli viime harkkapelissä mielestäni hyvä. Ja ei varmasti kukaan saa aikaiseksi mitään ellei rinnalle saada pelaajia jotka täydentää toisia. Nyt Pesosen ketjukaverit pääasiallisesti nakkaa kiekkoa päätyyn syvälle joka ei sovi Pesoselle. Hänelle pitäisi pelata kiekko vauhtiin syöttötaskuun josta pienellä pyräkällä kohti maalia.
Nooh toivottavasti valmennusjohto tietää mitä tekee. Maalintekijöitä joukkueessa ei kuitenkaan mielestäni tarpeeksi ole.

Crayfishguru:
Kipperi olisi periaatteessa vapaa börsään.

Jäi tosin kauden vika NHL-matsikin kesken ja vaihtoon.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page