Sturup 23/4
swe:
Quote from: Alexander Arildsson on 24.04.08, 15:39
Riktigt snygga bilder!
Antar att dom första bilderna är tagna vid brandövningsplatsen, kan man parkera där? Säg att man kommer från raceway-hållet, vägen in till vänster vid första gården, ska man köra in där?
Tackar och ja, alla utom sista bilden är tagen ifrån brandövng. Man kan köra in på vägen till vänster trots att det står att man inte får det. Jag känner en del folk som spottar på sturup och de har alltid kört in där och det har inte varit några problem. När man svängt av vänster vid första gården kör man rakt fram tills ytterliggare en gård dyker upp, där är det bra att parkera. Om du inte sugen på att riskera att köra in på vägen, har iof aldrig stött på problem tidigare, så vet jag dock inte var man kan parkera. Men om du är sugen på att dra ut till sturup någon dag kan du höra av dig så visar jag
alxXx:
Quote from: Carl Nilsson on 24.04.08, 15:51
Tackar och ja, alla utom sista bilden är tagen ifrån brandövng. Man kan köra in på vägen till vänster trots att det står att man inte får det. Jag känner en del folk som spottar på sturup och de har alltid kört in där och det har inte varit några problem. När man svängt av vänster vid första gården kör man rakt fram tills ytterliggare en gård dyker upp, där är det bra att parkera. Om du inte sugen på att riskera att köra in på vägen, har iof aldrig stött på problem tidigare, så vet jag dock inte var man kan parkera. Men om du är sugen på att dra ut till sturup någon dag kan du höra av dig så visar jag
Tack för förklaringen!
Jag var där i tisdags och kollade hur det det såg ut men körde aldrig in på vägen, får testa det nästa gång när det nu blir. Bor närmre 10 mil därifrån så jag är inte på Sturup ofta. För ungefär samma kostnad är Kastrup roligare.
Gud:
Snygga bilder!
airbus380:
Fin fina bilder, bra kvalitet
/Serdar
thomashjelm:
Härliga bilder!
/T
Navigation