Konfigurointiongelmaa

<< < (2/3) > >>

Juhowee:
Joo tuosta ekasta kalibrointikuvasta ei kannata välittää. Ei auta vaikka kuinka kalibroisin, ei mene reverselle määrittämässäni kohdassa millään koneella. Reverse toimii ainoastaas Axis Throttle -asetuksella tuolla Axis Assignmenteissä, jolloin reverse on puolivälissä. Tuntuu että kalibrointi ei vaikuta mitään vaikka kalibroisin päin Saharaa niin aina on niinkuin default, eli edessä täysi ja takana idle.

skotsh:
Tässä kuvat miten minulla nuo ovat ja toimivat

[ Attachment not found - or removed ]

[ Attachment not found - or removed ]

Jalmari:
Kuulostaa sille, että ei mene FSUIP:ssa oikein....koskapa näinhän toimii FS2004 tavallisilla asetuksilla...
... harmi etten ehdi nyt auttaa kun en ole omalla koneellla ennen huomista iltaa...

Etsipä näiltä sivuilta keskusteluja aiheesta lisää...näitä ongelmia on vatvottu ennenkin...eikäs sulla ollu usb axis?

sen saa ihan varmasti toimimaan...mutta asetukset pitää olla oikein sekä simun assign:ssa että FSUIP:ssa
FSUIPssa pitää ensin kalbroida / nimetä  akseli ja sitten siirtyä sinne throttle kohtaan josta nyt puhutaan...oletko tehnyt näin?

(muokattu..jaha joku ehtikin väliin)

Juhowee:
Nyt en oikein ymmärtänyt. Minne throttle kohtaan? Mitä simun assignments asetuksista pitää säätää? USB Axes on käytössä.

Marko: Miten olet saanut calibroinnin molemmille kahvoille, minulla lukee vain Axis copied from Thr1. Näyttäisi myös että sinulla on IN arvo erilainen kuin OUT arvo, minulla ne ovat samat. Mitä merkitystä näillä on? Ja kun idlessä on kaksi kohtaa mitä eroa niillä on?

skotsh:
Quote from: Juho Vastapuu on 26.04.08, 19:03

Marko: Miten olet saanut calibroinnin molemmille kahvoille, minulla lukee vain Axis copied from Thr1.

En tehnyt muuta kuin tuossa "Axis Assignment" sivulla molemmille kahvoille laitoin tuo asetukset, toiselle Throttle1 ja toiseen Throttle2. Tämän jälkeen vain kalibrointi lehdykälle. Kun käyttää tuota direct tilaa (eli ei normal axis) niin jostain ohjeesta luin että simusta pitää disabloida joystick (tiedä vaikka tuolla tiedolla saisit homman toimimaan)..

Navigation

Up one level

Next page

Previous page