Special Operations

<< < (9/17) > >>

nordic:

No tänään en taida keretä paljoa vastaileen sillä lähden nyt reeneihin jonka jälkeen kaljapullo taitaa tarttua lapaseen Mutta huomenissa olen melkovarmasti paikalla.

Mulla sama juttu ilman treenejä.

Ja itte alan lentää vasta lauantaina aikasintaan, että ei hätijä.

TaiFun:
Sitten voisin vielä sanoa, että AFS:n Eurofighter Typhoon on aika hyvä kone Voin sanoa että lähtee ku hauki rannasta

MikaelT:
Hommasin Aerialfoundryn Hornetin ja aika räyheä peli on!  Kohtalaisen hyvin pysyy jo hanskassa, joten voisi tässä joskus lähteä ensimmäiselle verkkolennolle. Olisiko muita halukkaita?

Assiini:

Hommasin Aerialfoundryn Hornetin ja aika räyheä peli on!  Kohtalaisen hyvin pysyy jo hanskassa, joten voisi tässä joskus lähteä ensimmäiselle verkkolennolle. Olisiko muita halukkaita?

Miten ois saman tien ? Laitan YV:tä..

Assiini:
Moi

Tänään kello 20:00 lennetään verkossa lento Tampereelta Rovaniemelle Tavoitteena päästä perille ehjänä ja ilmailun oppeja noudattaen! Itse ainakin menen tässä vaiheessa simun omalla plannerilla liikenteeseen niin saa reitin autopilottiin mutta mikäli on hyvä keli niin voisihan sitä VFR:nä mennä myös.. Lentokorkeudeksi otetaan FL310, nopeus 300KIAS ja reittinä tosiaan PIR UT95 ULTOS UM857 NASUL (PIR UBELO GESMI RIVOX VANIT XOKNO UPMOT OUK ULTOS NOPSA NASUL). Lennon tyyppi plaaniin M, tunnukset FNFXXX jne jne. Konesuosituksena F18... Serveri, jolle yhdistetään on IVANCH!

Eilen vähän testailtiin niin hienosti tuli kone vierelle Ei muuta kuin nähdään illemmalla jälkipolton merkeissä..

Risto

Navigation

Up one level

Next page

Previous page