Special Operations

<< < (17/17)

cebra:
22.11. olisi tarkoitus pitää ns. näytös flaikkari jossa olisi mahdollisuus seurata joko obsina lennonjohdon softilla toimintaa tai sitten tulla itse mukaan lenteleen.
Paikalle tulee siis taistelujohtaja ja itse olen ainakin hornetin puikoissa. Jaakon kanssa pidetään pienimuotoinen näytös miten hn lähtee taistelujohtoiselle keikalle jne. Tästä asiasta tulee varmasti ilmoitus piakkoin (esite).
Toivottavaa olisi, että kaikki asiasta kiinnostuneet pääsisivät katsomaan / kuuntelemaan jaksoa.
Materiaalia on työstetty nyt jonkin verran asiaan liittyen ja halukkaat voivat asiasta kysellä esim. Ristolta.

Assiini:

22.11. olisi tarkoitus pitää ns. näytös flaikkari jossa olisi mahdollisuus seurata joko obsina lennonjohdon softilla toimintaa tai sitten tulla itse mukaan lenteleen.
Paikalle tulee siis taistelujohtaja ja itse olen ainakin hornetin puikoissa. Jaakon kanssa pidetään pienimuotoinen näytös miten hn lähtee taistelujohtoiselle keikalle jne. Tästä asiasta tulee varmasti ilmoitus piakkoin (esite).
Toivottavaa olisi, että kaikki asiasta kiinnostuneet pääsisivät katsomaan / kuuntelemaan jaksoa.
Materiaalia on työstetty nyt jonkin verran asiaan liittyen ja halukkaat voivat asiasta kysellä esim. Ristolta.

Jep

Matskua tulee lähiaikoina nettisivuillemme lentäjän käsikirjan yhteyteen! Muuten etenemme tämankaltaisessa järjestyksessä:

1) Jarin kertomana päivänä on verkossa lentonäytös, josta tiedotamme lisää
2) Laitamme opiskeltavaa materiaalia nettiin joka tulee osata, mikä tulevaisuudessa haluaa olla hommissa mukana
3) Kohta julkaistaan Suomen uusi Sector File, johon on piirretty myös sotilastoiminta-alueet
4) Tulemme kouluttamaan verkkoon taistelujohtajia niin, että ensisijaisesti koulutetaan Staffia ja sen jälkeen he kouluttavat muita
5) Pikkuhiljaa alamme suunittelemaan ja järjestelemään tapahtumia kunhan perusosaamista alkaa löytyä; tapahtumat etenevät realistisesti helpoista vaikeisiin

Ripa

P.s Niin, jos joku välttämättä tota matskua haluaa jo nyt niin YV:tä thanks

akku:
Ok! Itseä kiinnostaisi ainakin Horneteilla lentely ja hieman myös AWACS (E-3 Sentry) toiminta...

macklin:
Moro!

Ei taida olla FAF-textureja default Learjet 45:teen FS9, joku taitava voisi värkätä onhan vielä 3kpl Learjet 35 käytössä?

jukka

cebra:

Moro!

Ei taida olla FAF-textureja default Learjet 45:teen FS9, joku taitava voisi värkätä onhan vielä 3kpl Learjet 35 käytössä?

jukka

Joo ei mahda olla. Lisäksi VRS superiin joku teknikko voisi väsätä paintin. Mukana tulee PAINT KIT ja ohjeet mutta itselläni ei luonnistu.

Navigation

Up one level

Previous page