FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.06.18, 14:10

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  FsX pätkii.ii.ii.i..
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: FsX pätkii.ii.ii.i..  (Read 1082 times)
janesirnio
Former member
FsX pätkii.ii.ii.i..
« on: 27.04.08, 19:18 »

Mikö on ongelman nimi ku koneen pitäs pyrittää kaikkien kysymieni liikkeiden ja henkilöiden mukaan tätä peliä täky graffoil mut ei... kone on:
voiko vista tehdä sen vai mikä?

# Prosessori: AMD Phenom™ 9500 Quad Core (4ydin)
# Prosessorinopeus: 2.2 GHz
# Välimuisti: 2 Mt
# Piirisarja: AMD M690G
# Keskusmuisti: 3072 Mt
# Front Side Bus: 3.6 GHz
# Muistin väylänopeus: DDR2
# Muistikortinlukija: integroitu
# Kiintolvey (Gt): 500 Gt 
# Kiintolevyohjain: Serial ATA
# Näytönohjain: GeForce 8800GTS tehdaskellotettu
# Näytönohjainmuisti: 512 Mt, DDRIII
# Näytönohjaimen liitännät: 2 x DVI, VGA, HDMI, SVHS
# Äänikortti: integroitu

ja käyttis on vista... pelin pitäs pyörii iha täky graffoil mut ei... varsinki lightbloom tuottaa ongelmii eikä muutenkaa saa kovin hyvii graffoja! kertokaa pliis mikä auttaa?
janesirnio
Former member
Re: FsX pätkii.ii.ii.i..
« Reply #1 on: 27.04.08, 19:18 »

näyttismuisti siis on 512ddrIII korjaan! =)
ToniH22
Former member
« Reply #2 on: 27.04.08, 20:42 »

näyttismuisti siis on 512ddrIII korjaan! =)
Tuo prossu ei kyllä todellakaan ole mistään mahtipäästä, vaikka 4 ydintä onkin ja FSX tukee, mutta se mitä murobbs:ltä olen lueskellut, niin ei kyllä peli käyttöön oikein sovellu vielä, varsinkin kun on vielä noita ensimmäisiä bugi Phenomeita.
Veijo Anttila

Date Registered: 23.09.02

« Reply #3 on: 27.04.08, 21:09 »

Tuolla kokoonpanolla saa FSX:n pyörimään suht nätisti näyttävillä asetuksilla,mutta ei asetukset tapissa.Unohda se typerä bloom,se ei ole edes näyttävän näköinen ,mutta kauhea framesyöppö.Laske vesiasetuksia ,laske autogen-puiden määrää,myös autogen rakennusten määrää voi hieman laskea,mutta ennenkaikkea puiden.Hanki nHancer nVidian asetusten säätöön ja opettele käyttään sitä,se todella maksaa vaivan.nHancer 2.4.0 beta 6 on paras.Riippuen virusscannerista,jotkut aiheuttavat melkoista nyppimistä,ota taustaskannaus  pelin ajaksi pois päältä.Ja viimeiseksi,FSX on todella hyvän näköinen vaikka asetuksia kokeillen lasketaankin jonkin verran.
                             Vexi

Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #4 on: 28.04.08, 06:19 »

Mikö on ongelman nimi ku koneen pitäs pyrittää kaikkien kysymieni liikkeiden ja henkilöiden mukaan tätä peliä täky graffoil mut ei... kone on:
voiko vista tehdä sen vai mikä?

ja käyttis on vista... pelin pitäs pyörii iha täky graffoil mut ei... varsinki lightbloom tuottaa ongelmii eikä muutenkaa saa kovin hyvii graffoja! kertokaa pliis mikä auttaa?

Ylläpidollinen välihuomautus: Voisitko kirjoittaa jatkossa vähän_vähemmän_puhekieltä, kiitos. Tuollainen teksti on sekavaa ja sitä on inhottava lukea. Forumin käytäntö on ollut ja on edelleen, että kirjoitusasun tulisi olla selkeää peruskieltä, ei mitään slangia eikä murteita...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Jps
Former member
« Reply #5 on: 28.04.08, 12:55 »

Moi!
Yksi ohjelma, joka voisi sinua auttaa, on Alacrity PC. Olen tätä muissakin viestiketjuissa mainostanut ja ainakin omalla Vista-koneellani se on nostanut frameja huomattavasti sekä antanut enemmän muistia käyttöön; APC:n ajon jälkeen, ennen FSX:n käynnistystä on minulla ollut 3 Gb:sta yli 2,6 Gb vapaana.

Alacrity PC:n idea on siis sulkea kaikki tai suurin osa turhista ohjelmista, eli ohjelmista, jotka eivät ole välttämättömiä koneen toiminnalle. Tälläisia ohjelmia ovat mm. Vistan sivupalkki, instant messengerit jne. APC sulkee myös työpöydän. Tämän lisäksi voi itse määrittää, mitä ohjelmia APC sulkee tai jättää päälle.
Tämän lisäksi APC:hen voi itse määrittää, mitä muita ohjelmia se käynnistää. Näihin voi laittaa esim. FSX:n ja muut lentämisessä mahdollisesti tarvittavat ohjelmat. Näin, ajaessasi APC:n käynnistyy myös FSX automaattisesti.

Ohjelmahan on ilmainen ja löytyy täältä.
janesirnio
Former member
« Reply #6 on: 29.04.08, 18:05 »

Moi!
Yksi ohjelma, joka voisi sinua auttaa, on Alacrity PC. Olen tätä muissakin viestiketjuissa mainostanut ja ainakin omalla Vista-koneellani se on nostanut frameja huomattavasti sekä antanut enemmän muistia käyttöön; APC:n ajon jälkeen, ennen FSX:n käynnistystä on minulla ollut 3 Gb:sta yli 2,6 Gb vapaana.

Alacrity PC:n idea on siis sulkea kaikki tai suurin osa turhista ohjelmista, eli ohjelmista, jotka eivät ole välttämättömiä koneen toiminnalle. Tälläisia ohjelmia ovat mm. Vistan sivupalkki, instant messengerit jne. APC sulkee myös työpöydän. Tämän lisäksi voi itse määrittää, mitä ohjelmia APC sulkee tai jättää päälle.
Tämän lisäksi APC:hen voi itse määrittää, mitä muita ohjelmia se käynnistää. Näihin voi laittaa esim. FSX:n ja muut lentämisessä mahdollisesti tarvittavat ohjelmat. Näin, ajaessasi APC:n käynnistyy myös FSX automaattisesti.

Ohjelmahan on ilmainen ja löytyy täältä.

Suuri kiitos sinulle, alampa heti lataamaan!=)
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1