|
Pages: [1]
|
 |
|
Author
|
Topic: Headset lentämiseen? (Read 750 times)
|
Assiini
Date Registered: 07.01.07
|
Moi
Nää meikäläisen 15€ Gigant-hedarit alkavat olla aika finaalissa ja uusien osto on edessä pikapuoliin niin mitä suosittelette? Nykyiset ovat kiinni noissa punaisissa ja vihreissä rei´issä. Onko nykyään ihan UBS-koloon työnnettäviä kuulokkeita?
Risto
|
"If you woke up this morning..It´s because Jack Bauer spared your life.."  [ IVAO - Sienestäjän valinta |
|
|
|
Toni13
Date Registered: 02.06.03
|
Onhan niitä, katso vaikka verkkokauppa.com
|
|
|
|
|
justus
Date Registered: 27.01.08
|
Itse ostin microsoftin LX-3000 usb luurit ja olen ollut erittäin tyytyväinen. hinta on jotain 30 € molemmin puolin.
|
|
|
|
|
pilot0706
Date Registered: 20.08.06
|
Itse ostin microsoftin LX-3000 usb luurit ja olen ollut erittäin tyytyväinen. hinta on jotain 30 € molemmin puolin.
Jep, näitä voin itsekkin suositella! Aina, kun olen kysynyt lentäjältä/lennonjohdolta miten kuuluu, on vastaus tullut vitosena. 
|
|
|
|
Juuso Leppä
Date Registered: 06.12.06
|
Osta Logitechin Usb kuulokkeet,about jtn 35e--->
|
 PC: Acer Aspire m5100, AMD Athlon™ 64 X2 Dual-Core 5600+ 2.8 GHz, 3Gb DDR2, NVIDIA 8600GS 512/1278 Mb, Windows Vista Home Premium + Acer P223W 22" Wide...
|
|
|
TaiFun
Date Registered: 14.01.07
|
Onko kellään kokemusta Logitechin Fatality kuulokkeista?
|
  Dangerous World Tour Leg 12
|
|
|
Starchild
Date Registered: 04.09.07
|
Mulla on Media-techin MT365. Makso 13€ kaupassa ja hyvin on toiminu.  Kuulema ääni tulee 4/5:na, et en tiiä onko mikissä jotain vai mun netissä... 
|
|
|
|
Nixu
Date Registered: 17.07.05
|
Speedlinkin Medusa 5.1 on ollu ihan jees. 
|
Virtual Finnair FIN0107 B757 Captain
|
|
|
Staok
Käptäin Salomaa
Date Registered: 21.02.03
|
Deltaco HL-5, 12e maksoi Kärkkäisellä ja on parhaimmat simuluurit mihin olen törmännyt, jopa näyttävät yllättävän paljon sennheisereilta mitä pääosin näkee noissa ohjaamoissa käytettävän.
|
|
|
|
Assiini
|
Joo kiitos kaikille vinkeistä  Tuntuu halvallakin saavan hyvää kunhan osaa etsiä.
|
"If you woke up this morning..It´s because Jack Bauer spared your life.."  [ IVAO - Sienestäjän valinta |
|
|
|
Mr.Widowmaker^
Date Registered: 12.01.08
|
Moro Risto. Voi olla jo myöhästä mut kun kysyit noist Fatalityn kuulokkeista, jotka itse omistan, niin voin niitä hyväksi kehua! Bassoa kuuluu mukavasti ja todella hyvä juttu on se, että mikin saa pois. Siitä on hyötyä jos haluaa kuunnella vaikka musiikkia tjsp, niin ei ole mikki häiritsemässä. Lämpimästi suosittelen, vaikka voi olla, että kuulokkeet jo hankit.
|
..::Why to drink and drive when you can smoke and fly::..
|
|
|
Assiini
|
Lämpimästi suosittelen, vaikka voi olla, että kuulokkeet jo hankit.
Heh, en ole vielä kerennyt hankkia, kiitos vinkistä  Risto
|
|
|
|
DoubleEagle
Date Registered: 02.01.05
|
Liiallinen basso ainakin verkkolentämisessä vaikeuttaa huomattavasti puheen ymmärtämistä, joten en itse valitsisi bassovoittoisia kuulokkeita tähän tarkoitukseen.
|
|
|
|
Mr.Widowmaker^
Date Registered: 12.01.08
|
Juu, mutta niitähän voi säätää ohjauspaneelin kautta, valittet sielt ne ääniasetukset. Ainakin mun mielestä voi säätää.
|
..::Why to drink and drive when you can smoke and fly::..
|
|
|
DoubleEagle
Date Registered: 02.01.05
|
Riippuu äänikortista voiko säätää.
|
|
|
|
|