Verotuksesta motkotusta...

<< < (21/155) > >>

arttula:

Minkälaisilla spekseillä ja tilastoilla Pekka sinä määrittelet kenen johtajan palkka on ylisuuri ja kenen ei ja mikä on ylipäätään ylisuuri?

Kaikille sama palkka tehtävästä riippumatta.

EDIT// Ai hitsi !! Nyt vasta muistin, että tuollaistahan on jo kokeiltu vajaan 80 vuoden ajan tuossa naapurivaltiossa. Muistaako kukaan, miten se mahtoi siellä toimia ?

pho201:

Minkälaisilla spekseillä ja tilastoilla Pekka sinä määrittelet kenen johtajan palkka on ylisuuri ja kenen ei ja mikä on ylipäätään ylisuuri?

Antaa vain yritysten itse hoitaa omat sotkunsa. Jos niillä on varaa edelleen maksella miljoonakorvauksia pomoilleen, niin eipä sitten ole tarvetta yhteiskunnan tukeenkaan.

ToniH22:
Eikös se Suomi hirveästi aja tätä Tasa-arvoa, sen voisi samalla kohdistaa myös työntekijän ja pomon palkan suhteutukseen samalle tasolle.
Itse en päätähuimaavia tuloja ansaitse, ja vero prosenttien kanssa en ole leikitellyt ja on tullut palautusta ihan suotuisasti.

AYFF:

Eikös se Suomi hirveästi aja tätä Tasa-arvoa, sen voisi samalla kohdistaa myös työntekijän ja pomon palkan suhteutukseen samalle tasolle.

Noh, jos sitä työntekijää kiinnostaa työskennellä määräämättöminä työaikoina ja kantaa henkilökohtainen vastuu epäonnistumisista työpaikan muodossa niin siitä vaan.
Eikä mitään liittoihin itkemisiä sitten kun töitä on paljon eikä työaikalaista välitetä tai jakkara lähtee alta joku kaunis päivä ihan tuosta noin vaan.

Sitten herää vaan kysymys miksei se työntekijä ole jo pomo jos avut kuitenkin riittää pomona oloonkin?

Teme82:
On se kauheeta... Oon ajanu taksia ja piti nostaa prosenttia 11% aina 17% jotta en saisi mätkyjä ens vuonna

Navigation

Up one level

Next page

Previous page