Problem i fs9
Twotter:
Quote from: Ove Björkell on 03.05.08, 12:07
Fs tog länge att starta redan innan jag installerat några addons, så jag får väl installera om det på nytt.
Vad allt ska jag ta bort före jag installerar fs igen?
1. Om du avinnstallerer FS uten å avinnstallere visse addons først. Pmdg spesielt. Så vil ikke alle rester være borte.
så bruk PMDG sin avinstaller PMDG files
2. Husk REKKEFØLGEN for innstallering av PMDG. NG først,så 8-900 så 747 pax og cargo.
3. Bruk programmer som: CCleaner og Clean Disk Security for rensking av temps og register + Auslogic Defrag for å vedlikeholde pc'n.
Sørg for at foldern C:\Documents and Settings\Eier\Programdata\Microsoft\FS9 er slettet. Sjekk manuelt!
Ellers ser jeg at mange her sliter med FS. husk at en seg FS ofte er relatert til din maskinvare. enten fordi den er for svak,eller at det ikke er balanse mellom komponentene. Har du en CPU på 3.0ghz,kan et svagt skjermkort være en flaskehals. Bra skjermkort men svak CPU. Ja alle komponeter kan være en potensiell flaskehals. Selv for meg med DualCore på 3.6ghz og 4gb RAM så var disken min flaskehals. Nå kjører jeg en WD Raptor 10.000rpm og det er som natt og dag i forhold til en billig IDE eller SATA som jeg hadde før. Jeg har aldri mer freezes aller problem med loading av scenery/textures,alt skjer pronto! En annen ting er jo XP som multitasker.. eller for å si det slik,selv å kjøre to enkle program i XP kan være vanskelig. Så hva skjer når du har
MSN,SKype,WMP,FireFox/Explorer,
FS,Servinfo,FSInn/SB,AS,FS Earth,
Fraps,Vroute,FSAcars,FSPAx,Navigraph/Jeppesen Charts,
Treg Antivirus + ressurser til programmer som kjører i bakgrunnen UTEN at du bruker dem
+ andre addons og mere til kjørende samtidig??
.... Jo,det kommer et punkt hvor maskina sier stopp,nå orker jeg ikke mer!
ekepeke:
Tack!
Såg en sak i Setting i FS9:
[ Attachment not found - or removed ]
Ska inte Grafikkortet stå där uppe?
C152:
Det står det för mig
ekepeke:
Vad kan felet vara?
C152:
Så här ser det ut i settings för mig
[ Attachment not found - or removed ]