Tupakoinnin lopettaminen

<< < (13/37) > >>

PekkaK:
Mitähän järkevää tähän lisäisin. Olen 31 vuotta ollut tupakanpolttoa vastaan, sitä inhoten ja vastustaen lapsuudesta saakka. Kunnes retkahdin itsekin. Nyt pari vuotta säännöllisesti polttaneena voin sanoa, ettei tupakka mitään hyvää tee. Olen kuitenkin sen luonteinen, että jatkan hommaa paksukalloisesti täysillä, kunnes tulee mitta täyteen, ja se on sitten kerrasta poikki. Vähän jännittää, että kuinka vaikeaa se tulee olemaan, ei taatusti mitenkään helppoa, mutta jokaisen täytyy oman ristinsä kantaa, joten tällä mennään.

Sanon kuitenkin, että ei tupakkia kannata aloittaa tai edes kokeilla, siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä.

jude:
Iltaa,

310 päivää savutonta elämää takana. Suosittelen. Champix-kuurin avulla. Lääkärisi kertoo enemmän.

-Jussi

renaulttI:

Aha. Itse en ole koskaan tupakan polttoa kokeillut, niin en voi tietää. ENKÄ muuten tule kokeilemaan. Paskan imeminen kun ei oikein kiinnosta . Ylä-asteella kaikki luokkalaiset parasta kaveriani lukuunottamatta polttivat. Oltiinpa kovempia, eikä menty mukaan

Mulla se lähti siitä, kun melkein kaikki kaverit polttaa ja loppu siihen kunnon nikotiinimyrkytykseen. Sen jälkeen ei ole pahemmin tehnyt mieli, paitsi välillä kun jokin asia hiertää niin tekisi kyllä vähän mieli. Onneksi en kuitenkaan saa alle 18-vuotiaana kaupasta.  Ja ei tosiaankaan kannata edes kokeilla, jo muutamien ekojen pätkien jälkeen huomasin, että on vaikeampi hengittää ja hengästyn nopeammin.

Mikko86:
Miten voi saada normaalista yhdestä tupakasta nikotiinimyrkytyksen?

TOC:

Miten voi saada normaalista yhdestä tupakasta nikotiinimyrkytyksen?

Syömällä sen.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page