Arlanda - Cairo [MD82/VATSIM/14]

<< < (2/2)

123945:
Quote from: Ilari Kousa on 05.05.08, 15:12

Lisää näitä

Loistavat kuvat, mutta ei lisää! Ihan sama kuin söisi liikaa kakkua. Nyt maistuu loistavalta mutta niin kauan kun on loistavaa, lopettakaa 

Pieni filosofointi, mutta hienoa jälkeä 

Osguu:
Minun mielestä tällaista kunnon operointi settiä saisi tulla lisää ja paljon Itse kuulun siihen kastiin, joille koneen saaminen paikasta A paikkaan B on tärkeintä, ja kuva sarjatkin ovat sen mukaisia. Ei se, että operointi on mahdollisimman by the book. Silti on mukava joskus sitäkin harrastaa. Minä ainakin katson enemmän kuin mielelläni, kun prot näyttävät operoimisen mallia. Oppii siinä samalla itsekkin paljon hyödyllistä. Iso Thumb up vaan kaikille Operoijille!

Ja Rasmus: Kakkua ei voi koskaan syödä liikaa

Nixu:
Quote from: Rasmus Westerberg on 05.05.08, 15:18

Loistavat kuvat, mutta ei lisää! Ihan sama kuin söisi liikaa kakkua. Nyt maistuu loistavalta mutta niin kauan kun on loistavaa, lopettakaa 

Pieni filosofointi, mutta hienoa jälkeä 

Aijaa, ajattelin laittaa päivän FIF-legiltä Alicanteen pienet operointikuvat, mutta ei laiteta, ettei tule ähkyä..

nakki:
Quote from: Niko Palokangas on 05.05.08, 17:24

Aijaa, ajattelin laittaa päivän FIF-legiltä Alicanteen pienet operointikuvat, mutta ei laiteta, ettei tule ähkyä..

Komoon Niko, kaima on hyvä vain ja laittaa laatukuvia kehiin, niistä ei voi koskaan saada ähkyä. Mielummin syö kunnon sisäfilettä kuin nakertaa jänteitä.

ilari:
Laita!!!

Navigation

Up one level

Previous page