Aerostar Superstar 700: Opa Locka, FL - Freeport, The Bahamas
Osguu:
Quote from: Rasmus Westerberg on 05.05.08, 14:53
EDIT: Ja Osku, en ole varma onko tämä kyseessä muttqa freflow scenery-kotisivuilla on ladattavissa jokin Clearwater-juttu.
Eipä ole tuolla sivulla kun Vilk's Water (Vater.ZIP). Eli täytynee kokeilla noita.
EDIT: Noi näyttäs aika kivalta
EDIT2: Eipäs näytäkkään
Ilves:
Taas tonilta perfect kuvia.
Olen tässä hieman ihmetellyt, että oletko sinä ostanut kaikki tarjolla olevat n.s. pienkoneet?
Sinulla kun on joka lähtöön uusi hieno lentzikka.
Olen katsellut jo pidemmän aikaa noita sinun hienoja legejäsi, enkä muista vielä nähneeni sinulta kahta lentoa samalla koneella.
ToniH22:
Quote from: Esa Sulanko on 05.05.08, 18:07
Taas tonilta perfect kuvia.
Olen tässä hieman ihmetellyt, että oletko sinä ostanut kaikki tarjolla olevat n.s. pienkoneet?
Sinulla kun on joka lähtöön uusi hieno lentzikka.
Olen katsellut jo pidemmän aikaa noita sinun hienoja legejäsi, enkä muista vielä nähneeni sinulta kahta lentoa samalla koneella.
Juuh, FSD:ltä löytyypi kaikki koneet ostettuina kuten tähän mennessä kaikki maksulliset/ilmaiset GA koneet, joissa on tyyliä.
Omaan makuun uppoaa ennemmin tälläinen GA koneisto, kuin Bussi tai bojonki ja matkustajakoneet yleensäkkään.
Mutta onhan niilläkin kiva lennellä välillä vaihtelun vuoksi .
ToniH22:
Quote from: Osku Leskinen on 05.05.08, 17:15
Eipä ole tuolla sivulla kun Vilk's Water (Vater.ZIP). Eli täytynee kokeilla noita.
EDIT: Noi näyttäs aika kivalta
EDIT2: Eipäs näytäkkään
Moi, tuo oma on sekoitettuna ilmaista OceanFX(löytyy Avsimistä) ja sitten tämä "aallokko" efekti on sitten maksullisesta paketista tullut.
OttoPOI:
Eikös tuo OceanFX toimi vain, jos nuo aallokkoefektit on pois käytöstä, ja siihen pintaan piirtyy vain ne 2D-aallot?
Navigation