SK016 Arlanda-Kallax
browneye:
Quote from: Mikael Mattsson on 06.05.08, 17:00
Du tror inte att det kan bero på att det är FS9?
Kan bero på det, har inte gjort någon empirisk oberoende undersökning gällande den saken. Än.
Hur som helst tror att jag de flesta berörda parter fattar jargongen!
Schlong!
alexander96:
Vad använder du för AI?? Än en gång snygga bilder!
//Alexander
airbus380:
Snygga bilder
/Serdar
Alfagrodd:
Tack för alla fina kommentarer
Quote from: Mikael Mattsson on 06.05.08, 17:00
Mycket snyggt Niclas! Tänk om man hade de skillsen att göra egna paneler med din kvalitet.
Cockpiten är inte gjord av mig utan det är Max som fixat den , och den är verkligen supernice. Det jag har gjort är Radion, Fmc´n och nu OH´n. Fast nu ser man fram emot en helt fotorealistisk OH som Max håller på och gör. Orkade inte ge mig på den pga tidsbrist(Tjejen hade gett mig sparken )
- AI´n är Ultimate Traffic med lite modifieringar vad det gäller plan och målningar. Sedan är det mycket AI som jag laddat hem här från FSNordic och från Avsim
- Det är Swedflights ESSA & ESPA
- Panelen har jag gjort med hjälp av ResHacker och Paintshop och den kan dessvärre inte läggas ut för allmän nedladdning
Quote from: Oskar Sköld on 06.05.08, 16:56
Vissa bilder ser lite FS9 ut tycker jag...
Än en gång tar jag det som en komplimang. Jag kan ju samtidigt tillägga att dina bilder ser väldigt FSX ut och det skall du inte ta som en komplimang
Maax:
Quote from: Niclas Andersson on 07.05.08, 00:43
Tack för alla fina kommentarer
Cockpiten är inte gjord av mig utan det är Max som fixat den , och den är verkligen supernice. Det jag har gjort är Radion, Fmc´n och nu OH´n. Fast nu ser man fram emot en helt fotorealistisk OH som Max håller på och gör. Orkade inte ge mig på den pga tidsbrist(Tjejen hade gett mig sparken )
- AI´n är Ultimate Traffic med lite modifieringar vad det gäller plan och målningar. Sedan är det mycket AI som jag laddat hem här från FSNordic och från Avsim
- Det är Swedflights ESSA & ESPA
- Panelen har jag gjort med hjälp av ResHacker och Paintshop och den kan dessvärre inte läggas ut för allmän nedladdning
Än en gång tar jag det som en komplimang. Jag kan ju samtidigt tillägga att dina bilder ser väldigt FSX ut och det skall du inte ta som en komplimang
Bara för att släcka din törst, Niclas.
Slänger ut PMDG´s OH och kodar min egen, på det viset får jag alla system samt en SAS config, vilket var mitt mål med panel modden från första början.
[ Attachment not found - or removed ]
Har en upcoming photosession med en gris, efter det ska du få se på saker!
Navigation