SK016 Arlanda-Kallax
mgerner:
Är det bara jag som inte ser skillnaden på vad som har hänt på overhead-panelen?
Norken:
Quote from: Mikael Gerner on 07.05.08, 13:53
Är det bara jag som inte ser skillnaden på vad som har hänt på overhead-panelen?
Toligtvis inte, men om du ser runt dom olika knapparna och knopparna så ser du att det är slitet och använt.
mgerner:
Quote from: Joakim Melin on 07.05.08, 14:56
Toligtvis inte, men om du ser runt dom olika knapparna och knopparna så ser du att det är slitet och använt.
Förmodar att vi talar om den som är högst upp på sidan, och det ser ut som en screenshot från vilken pmdg-737 som helst. Den där nere är dock snyggare
Alfagrodd:
Quote from: Mikael Gerner on 07.05.08, 16:11
Förmodar att vi talar om den som är högst upp på sidan, och det ser ut som en screenshot från vilken pmdg-737 som helst. Den där nere är dock snyggare
Bra att du är nöjd med din original OH..men för att vara övertydlig så visar jag vad jag gjort för något(som iofs inte är något avancerat)
Original panelen med något mer blå färg
[ Attachment not found - or removed ]
Här har jag tonat ner färgen i OH bitmappen plus alla bitmappar i respektive gauges, lagt till en L Wiper gauge med ljud som styr Wipern i cockpit panelen. Sidorna har jag tagit från en bild som jag hittat på Airliners.net(Det är den bilden som Max håller på med till sin OH) och lagt in i OH´n. Jag har även ändrat i panel.cfg så att OH´n är i rätt läge uppåt så att man ser utsidan genom fönstret
[ Attachment not found - or removed ]
mgerner:
Jaaaaaha, tack för förklaringen
Navigation