Lentoyhtiöuutisia-tyyppiset pääotsikot aikansa eläneitä

(1/4) > >>

msokero:
Uutisryhmässä on esimerkiksi Lentoyhtiöuutisia - Finnair -niminen ketju, jossa on yli 150 sivua. Sinne on hautautunut runsaasti oikeita, kunnon uutisia. Mielestäni (ja myös Mikko Maliniemen ja Tero Tuomisen; istuvat muuten samassa huoneessa kanssani juuri nyt) kyseisen ketjun kasvattaminen on kärsinyt kovan inflaation.

Kun Uutisiin menee, ylimmäisenä lötköttää aina Finnair-ketju, jonka otsikko on se sama. Eli yläotsikon alle hautautuu jokainen hyvä ja hyödyllinenkin uutinen.

Siksi olisikin aika tehdä jokaisesta uutisesta ketju omalla otsikollaan. Näin pääsisi kärryille, mitä oikeasti ilmailun uutismaailmassa tapahtuu. Nyt uutisosio paitsi näyttää tylsältä, sieltä ei löydä asioita. Myös aiheesta keskustelu tökkää.

Tämä on meidän kolmen mielipide. Moderaattorit tehnevät mitä haluavat tälle asialle.

kijupa:
Rohkenen olla Mikon kanssa eri mieltä asiasta. IMHO tuo nykyinen jako toimii erinomaisesti ja saahan sitä nytkin tehdä oman thredin tärkeistä uutisista (ja näin on tehtykin)

Just my 2 cents

123945:
Jaahas, minä taas uskallan olla samaa mieltä Mikon kanssa! Ymmärrän tismalleen mitä tarkoitat ja en minä edes enää jaksa lukea noita pitkiä pitkiä ketjuja. Niin monta kertaa olen aukaissut ja pettynyt etten enää kertakaikkiaan jaksa. Uusi ketju suurille uutisille! On suuri ero että: "Finnair tilaa Airbus A380-koneita" kuin "Teneriffan koneen vessa unohdettiin tyhjentää".

Ja kyllä minä Juha tajuan mitä mieltä sinä olet. Tämä oli vain yksittäinen minun mielipide. En mitenkään yritä haastaa riita kanssasi, vaan odotetaan että tulee lisää väkeä sanomaan oman mielipiteensä tähän ketjuun.

/ Rasmus

kpoykko:
Joo, ja montakohan kertaa on sama uutinen ollut noin neljässä eri ketjussa?  (tyyliin USA:n-uutiset, muut uutiset+ lentokenttäuutisia) Sitten saa lukea niitä "vanha_on_jo_tuolla" kuitteja...

Ehkä tuostakin "ongelmasta" päästäisiin Mikon esittämällä tavalla eroon. (?)

Eikä menisi Maliniemellä & kumppaneilla aikaa ketjujen yhdistelemiseen, eihän? 

juksii:
Mä en ainakaan ole enää pitkään aikaan jaksanut lukea noissa pitkissä ketjuissa olevia uutisia. Liikaa kamaa ja ihan liikaa kuittailuja siitä, että toi oli jo siinä ja siinä ketjussa.

Jos halutaan vielä pitää erillään niin voisi tehdä erilliset alueet finnairin uutisille ja muille.

Navigation

Up one level

Next page