Tränings Torsdag
jakobsundin:
Nu när den här tråden redan finns, så skriver jag i den. Undrar om det är någon som har lust att sitta ESSA_TWR och någon som ESSA_APP, så kan jag ta ESSA_GND ikväll?
//Jakob
SARman:
Skeppohoj,
Kommer tyvärr inte i kväll. Vill bara säga att jag tycker att det är mycket trevligare med en måndags/torsdagstråd som det var förut. Det var lite mer "personligt" och funkade även som"vad hände i måndags/torsdags". Den generella tråden kan vi använda för övriga/spontana tillfällen?
Simma lugnt.
Mattias, vanligtvis SKX803
SAS570:
Quote from: Mattias Johansson on 08.05.08, 11:26
Skeppohoj,
Kommer tyvärr inte i kväll. Vill bara säga att jag tycker att det är mycket trevligare med en måndags/torsdagstråd som det var förut. Det var lite mer "personligt" och funkade även som"vad hände i måndags/torsdags". Den generella tråden kan vi använda för övriga/spontana tillfällen?
Simma lugnt.
håller helt klart med...
jakobsundin:
Quote from: Michael Jernberg on 08.05.08, 12:17
Quote from: Mattias Johansson on 08.05.08, 11:26
Skeppohoj,
Simma lugnt.
håller helt klart med...
jag håller också med...
zimp46:
Quote from: Jakob Sundin on 08.05.08, 12:23
håller helt klart med...
jag håller också med...
Och det gör även jag
Navigation