Wilcon bussin lentoasento on takapainoinen

<< < (3/5) > >>

Poikalauri:
Quote from: Risto Partanen on 07.05.08, 18:01

Manuaalin sivu 84

Tässä taidetaan törmätä yhteen juttuun tuon manuaalin kanssa. Kun ostin tuo levykkeen mukana tuli englantilais-ranskalainen opus, jossa on vain 46 sivua ohjetta eli tuollaista sivua 84 ei ole laisinkaan ja tuota Riston mainitsemaa ohjetta, joka onkin täysin selvä, ei tästä opuksesta löydy. Minulla siis on vajaa manuaali? Tätä lukiessa on todellakin koko ajan sellainen tunne, että pitäisi päästä johonkin katsomaan vielä tarkempaa ohjetta, koska koko juttu jää ikäänkuin kesken.  Mistä Risto ja  kaikki muut olette sen manuaalin saaneet?

Niitä painoja. Oletettavasti ne on nämä. Minä en siis ole tietenkään ymmärtänyt mennä muuntelemaan mitään, koska missään ei sellaista ohjetta ole. Eli näin:

Minä olen siis edelleen jumittunut siihen tutorial flightiin Toulousesta Orlyyn. Matkan pituus ja lentopinta on sinne laitettu ja polttoaineen määräksi tulee seuraavia lukuja
Zero Fuel Weight 63 936 kg
FOB 5034 kg
left 2517 (41,4%), center - , right 2517 (41,4%)

ja sitten koneen muut painot

business class   pax 16   yhteensä 1200 kg
economy class  pax 121  yhteensä 9075 eli kaikki immeiset yhteensä 10275 kg

forward cargo  40%  2268 kg   ja after cargo 56% 3175 kg   yhteensä 5443kg

DoubleEagle:
Miten olis guugeliin sanat wilco+airbus+manual?

Poikalauri:
Quote from: Juho Penttilä on 08.05.08, 14:08

Miten olis guugeliin sanat wilco+airbus+manual?

Jees, yksinkertaiset asiat ovat uskomattoman tehokkaita, eipä vaan tullut mieleen. Kiitoksia Juho teho-ohjeesta. Netistä löytyi manuaali, jossa on  chapter nimeltään systems ja pikavilkaisulla löysin kaikkea sellaista, joka oli askarruttanut. 

Jos joku kerkeää vielä vilkaista noita minun koneen painoja, niin hyvä. Nehän siis ovat ihan sellaiset, kuin ne olivat kun latasin tuon bussin koneelle - en minä ole mitään ymmärtänyt muutella. Lähden tästä taas työreissuille ja tulen varmaan vasta kuun lopussa Suomeen, mutta enpähän ole teitä ihan tyhmilä kysymyksillä vaivaamassa.  Jospa tästä vähän taas pääsis eteenpäin.

Osguu:
Quote from: Juho Penttilä on 08.05.08, 11:11

Sitten voi myös olla, että Wilco on täyttä kuraa.

Eihän se voi olla:

by PC Pilot magazine #53

Wilco provides an entertaining range of aircraft - offering the MOST REALISTIC Airbus simulation available for FS2004 or FSX.

sami:
eh. Vitsin murjaisi.. 

Noista painoista sen verran, ei noista pysty päättelemään juuri.. Miten koneen painopisteasema?  (TOW mac tai ZFW mac)  Ja mikä kolmesta konemallista tuo on? (ZFW:n perusteella arvaan että 320)

Navigation

Up one level

Next page

Previous page