FSInn 1.3 + FSX = kaatuu FSX:ää lopetettaessa

(1/3) > >>

Etsijä:
Olen varma, että olen nähnyt tähän ongelmaan ratkaisuehdotuksen jossain, mutten kuollaksenikaan muista missä. Eli käyttöjärjestelmäni on Vista 32-bit, ja lennän VATSIM:issä yhdistelmällä FSX + FSInn 1.3. Kaikki toimii muuten oikein hyvin, mutta tuon FSInn:in kanssa FSX kaatuu joka kerran kun lopetan sen ("ohjelma ei vastaa" tms. errori).

Tietäisikö joku ratkaisun tähän? Olen pahoillani, jos tämä on vanha asia, mutta olen yrittänyt kyllä tarmokkaasti etsiä vastausta ongelmaani.

Starchild:
VACC Finlandin keskustelualueelta kannattaa katsella. Siellä on paljonkin FSX ja FSInn ongelmia koskevia threadeja. 

Etsijä:
Quote from: Santeri Lehtonen on 08.05.08, 05:44

VACC Finlandin keskustelualueelta kannattaa katsella. Siellä on paljonkin FSX ja FSInn ongelmia koskevia threadeja. 

No eipä sieltä löydy tätä koskevia tietoja, eikä ko. softa-alue muutenkaan näytä olevan kovin aktiivinen.

Henksu:
Quote from: Jyrki Keisala on 08.05.08, 09:52

No eipä sieltä löydy tätä koskevia tietoja, eikä ko. softa-alue muutenkaan näytä olevan kovin aktiivinen.

Ehkäpä siitä kannattaisi tehdä enemmän aktiivinen, vaikkapa juuri kysymällä tästä tuolla. Tuon foorumin käyttäjistä kun ei läheskään kaikki täällä käy...

Etsijä:
Quote from: Henri Lehtinen on 08.05.08, 09:54

Ehkäpä siitä kannattaisi tehdä enemmän aktiivinen, vaikkapa juuri kysymällä tästä tuolla. Tuon foorumin käyttäjistä kun ei läheskään kaikki täällä käy...

Olisin näin tehnytkin, jos VACC-tunnukseni toimisivat, mutta kun eivät toimi. Olen saanut heiltä kirjautumismailin, jossa tunnus (sama kuin VATSIM-tunnus) ja salasana on annettu, mutta se ei vaan toimi. Kun jaksan, lähetän heille infoa ja kysyn, missä mättää.

Navigation

Up one level

Next page