|
Pages: [1]
|
 |
|
Author
|
Topic: Valot matkustamon ikkuniin..? (Read 491 times)
|
janesirnio
Date Registered: 11.04.08
|
Eli tuleeko ne jonkun makseullisen koneen mukana vai voiko ne saada asentamalla jonkun paketin..mulla on FsX ja ois kiva saada valot ikkunoihin esim. A321 Finnair painteihin. =) -Kiitos, JES
|
Pilot of FlyRed Virtual Airline
|
|
|
bemari
Date Registered: 03.03.07
|
Cockpit valot päällä? Ainakin Flight 1 ATR:n kanssa olen huomannut sellaista että matkustamon valot syttyvät itsestään jossain vaiheessa (tietty täytyy olla terpeeksi myöhäinen/ aikainen kellonaika).
|
 ATR 72-500 | AN-24 | Aero ATR 72-201 flies forever in my heart | aina ei voi tietää, mihin huominen lennättää
|
|
|
janesirnio
|
Cockpit valot päällä? Ainakin Flight 1 ATR:n kanssa olen huomannut sellaista että matkustamon valot syttyvät itsestään jossain vaiheessa (tietty täytyy olla terpeeksi myöhäinen/ aikainen kellonaika).
Kyllä ohjaamon valot ovat päällä.. onko toi Flight 1 ATR jokin ohjelma?
|
|
|
|
bemari
Date Registered: 03.03.07
|
|
 ATR 72-500 | AN-24 | Aero ATR 72-201 flies forever in my heart | aina ei voi tietää, mihin huominen lennättää
|
|
|
ToniH22
Date Registered: 18.07.03
|
Eli tuleeko ne jonkun makseullisen koneen mukana vai voiko ne saada asentamalla jonkun paketin..mulla on FsX ja ois kiva saada valot ikkunoihin esim. A321 Finnair painteihin. =) -Kiitos, JES
Jos ei ole malliin erikseen mallinnettu ikkunat ja näkyvyyttä koneen sisäpuolelle, niin tekstuureissa jos ei ole erikseen yövalaistusta tehty ikkunoiden kohdalle, niin eiköhän muokkaamalla niitä yötekstuureita saada myös valot ikkunaan 
|
Florida Scenery Designer, Freeflow Beta Team:: Gigabyte GA-P35-DS3P :: MSI GF 8800 GT 512MB PCI-e OC :: Intel Core 2 Duo E8400 :: Maxtor 750GB SATA2+1xSamsung 320GB SATA2 :: 4GB Kingston DDR2 800mhz ::
|
|
|
janesirnio
|
Jos ei ole malliin erikseen mallinnettu ikkunat ja näkyvyyttä koneen sisäpuolelle, niin tekstuureissa jos ei ole erikseen yövalaistusta tehty ikkunoiden kohdalle, niin eiköhän muokkaamalla niitä yötekstuureita saada myös valot ikkunaan  Taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty! 
|
|
|
|
|
|
Pages: [1]
|
|
|
|