Thomsonia väliin: TOM2437 [34]
Nixu:
Quote from: Osku Leskinen on 12.05.08, 11:29
itse asiassa toimii kuin unelma Painot vaan on päin pers...takapuolta
Miten se voi toimia, kuin unelma, jos painot ja kaikki perffit on päin wittua? Älkää nyt hyvät ihmiset menkää mergettämään näitä juttuja, ne ei koskaan toimi ! Typerää raiskata hyvää lisäriä!
juhis:
Quote from: Niko Palokangas on 12.05.08, 16:39
Miten se voi toimia, kuin unelma, jos painot ja kaikki perffit on päin wittua? Älkää nyt hyvät ihmiset menkää mergettämään näitä juttuja, ne ei koskaan toimi ! Typerää raiskata hyvää lisäriä!
Itse ainakin lennän mielummin POSKYN modellilla ja Level-D:n paneelilla vaikka painot ja muut ei ihan täsmää, kuin freeware paneelilla... Mutta LDS 757 odotellessa..
Nixu:
Quote from: Juho Pyhäjärvi on 12.05.08, 16:55
Itse ainakin lennän mielummin POSKYN modellilla ja Level-D:n paneelilla vaikka painot ja muut ei ihan täsmää, kuin freeware paneelilla... Mutta LDS 757 odotellessa..
No se on sinun tappiosi, oma mielipiteeni on se, ettei kannata raiskata hyvää lisäriä muiden kanssa. LDS on tarkoitettu lennettäväksi sisältä, jolloin se toimii kuten pitää.
Osguu:
Jos tossa ei oo vialla muuta ku painot, nii ei se mua ainakaan haittaa. Ite lennän kyllä mielummin tolla, ku sillä CS:n omalla tai PSS paneelilla.
EDIT: Ja Juho: Tarkotin 757
-Osku
sami:
Palstan säännöt kuvien määrästä: "Ole hyvä ja valikoi tarkasti kuvat, joita aiot lähettää tänne. Älä lähetä jokaista ottamaasi kuvaa, vaan valitse vain muutama paras otos....." http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,16768.0.html
15-20 kuvaa per stoori lienee riittävä.
Navigation