Lennontallennus

(1/4) > >>

dc10-30:
Mikä voisi olla syynä siihen että avsimista löytyvä flightrecorder moduli aiheuttaa joka kerta simun kaatumisen? Linkki: http://library.avsim.net/search.php?SearchTerm=recorder_1-32.zip&CatID=root&Go=Search Onko muita ohjelmia jotka tallentaisivat sekä laipat että liikenteen?

Starchild:
Mä oon käyttäny sellasta, ku Autosave täältä FSNordicin omasta filukirjastosta. Mulla se tallentaa kaiken, muun paitsi autopilotin aktiivisina olevat napit. Tallentaa minuutin välein tilanteen, niin on myös hyödyllinen jos simu kaatuu. 

dc10-30:
Tarkoitin sellaista joka tallentaa "videota" lennosta ja sitä voi katsoa mistä tahansa kuvakulmasta, katsoitko tuota linkkiä koska siellä se kerrottiin, osaatko englantia?

Starchild:
Quote from: Ville Lindgren on 10.05.08, 13:58

Tarkoitin sellaista joka tallentaa "videota" lennosta ja sitä voi katsoa mistä tahansa kuvakulmasta, katsoitko tuota linkkiä?

Jaa.  En mä sitä linkkiä jaksanu kattoo, ku luulin et tarkotit sellasta tilantee tallentajaa. Nojoo. Siis kyllähän simu oma recorderi tallentaa kaiken, jos konetta hallitsee näppäimistöllä ja/tai joystickin napeilla. Hiirellä klikatut napit ei tallennu(?).

dc10-30:
Se ei tallenna laippoja ei iso juttu ,mutta joskus häiritsee.  Vai tallentaako se ne laipat jos niitä käyttää näppäimistöllä? Jos näin on niin mitkä ovat pikanäppäimet?

Navigation

Up one level

Next page