gMax tutorial - objektin saaminen simuun (FSX)

<< < (5/5)

roar:
Quote

Missähän mahtaa mättää, kun en saa exportattua edes naurettavan yksinkertaista teksturoimatonta laatikkoa MDL-muotoon? Joka kerta tulee tällainen samanlainen virheilmoituslitania exporttausvaiheessa.



Hmm... olethan muuttanut Windowsin regional settingseistä desimaalierottimeksi pisteen (.) pilkun tilalle (,)?

AnttiH:
Quote

Hmm... olethan muuttanut Windowsin regional settingseistä desimaalierottimeksi pisteen (.) pilkun tilalle (,)?


No niin, sieltähän se vika löytyikin. Kiitokset tästä ja samalla onnittelut synttärin johdosta.

Eluski:
Miten tuon FSX_GMaxin saa auki? Tulee sellanen ikkuna, jossa lukee et "3DSMAX plugin directory not found". Mitä mahtaa tarkottaa?

seppo123:
Yritin tässä taannoin lisätä vakiokenttiin rakennuksia, mutta pian huomasin että intoa on enemmän kuin taitoa  . Tatu Kantomaan ohjeita seuraamalla sain väsättyä yksinkertaisen mökin, mutta ongelmat alkoivat tämän threadin kohdassa 4. Mitä boldattuihin kohtiin tulee sijoittaa, jotta mökki näkyisi simussa koordinaateissa N60°39' E24°53' <SceneryObject lat="62.6926995493007" lon="22.8241054034247" Toinen onglema tuli vastaan kohdassa 6. Saan luotua JPEG-tiedostosta MipMapit, mutta yrittäessäni muuttaa sitä muotoon DXT3/DXT1 ImageTool herjaa seuraavaa:

[ Attachment not found - or removed ] Mikä avuksi?

Terveisin, Petri

edit. Tässä "maistiainen" mitä tuleman pitää  (toistaiseksi olen aloittelija näissä hommissa joten laatu sen mukaista..)


[ Attachment not found - or removed ]

Navigation

Up one level

Previous page