Problem i IVAP
C152:
Quote from: Alexander Stålhammar on 11.05.08, 07:33
Men kan man lita på gratisprogrammen?
Jag har avast (gratis) och jag tycker det fungerar riktigt bra
Om det fungerar med IvAp vet jag inte, åtminstone fungerar det för mig...
mgerner:
annars är avg 7,5 riktigt bra.
alexander96:
Tyvärr kommer ni nog inte se mig online på väldigt länge då mamma och pappa säger att vi inte byter eller stänger av norton eller använder gratisprogram!
//Alexander
jouko:
Jag har ett antivirusprogram som heter Norman som kom med datorn. Norskt program - och det syns.
Där kan man i alla fall tillfälligt stänga av 'genomsökning vid åtkomst' som det heter dvs programmet slutar kolla
all trafik som kommer genom. Finns säkert i Norton också. Men då får Du låta blir att surfa eller använda internet
på nått annat sätt under tiden Du flyger. Och koppla på funktionen när Du har flygit färdigt.
/J
alexander96:
Quote from: Jouko Lehtinen on 11.05.08, 08:42
Jag har ett antivirusprogram som heter Norman som kom med datorn. Norskt program - och det syns.
Där kan man i alla fall tillfälligt stänga av 'genomsökning vid åtkomst' som det heter dvs programmet slutar kolla
all trafik som kommer genom. Finns säkert i Norton också. Men då får Du låta blir att surfa eller använda internet
på nått annat sätt under tiden Du flyger. Och koppla på funktionen när Du har flygit färdigt.
/J
Det där låter intressant då jag har massa såna där funktioner. Ska kolla det! Är du förresten ute och flyger FDX025 OMSJ-ESGG på IVAO, Jouko?
//alexander
Navigation