F1

<< < (241/414) > >>

svirkkul:
Quote

Toivottavasti ei.

Kolme tallia on sääntöjen rajoissa olleet innovatiivisia ja siitä ei mun mielestä pitäis rangaista. Se on muitten tallien (joukossa kaks isointa) häpeä etteivät oo sitä aikasemmin tajunnu..


Minun mielestä pitäisi hylätä koska rellu kysyi testikauden aikana FIA:n mielipidettä samanlaisesta virityksestä niin vastaus oli kieltävä.

Esa:
Jaaha, tyhmän rengassäännön takia huonoin mahdollinen lopetus, turva-auton perässä maaliin. Kuka tuommoisia keksii?
- Hei jätkät, tuodaan kahdet renkaat joista toiset on liian pehmeät ja toiset liian kovat ja molempia on pakko käyttää
- Joo, sitten renkaat joko sulaa alle tai niitä ei saa lämpimiksi ollenkaan, se on hyvä idea.

Brawnin autot ovat näemmä luotettaviakin. Barrichellokin tuommoisesta tyrimisestä huolimatta kakkoseksi.

jlahtonen:
Quote

Jaaha, tyhmän rengassäännön takia huonoin mahdollinen lopetus, turva-auton perässä maaliin. Kuka tuommoisia keksii?
- Hei jätkät, tuodaan kahdet renkaat joista toiset on liian pehmeät ja toiset liian kovat ja molempia on pakko käyttää
- Joo, sitten renkaat joko sulaa alle tai niitä ei saa lämpimiksi ollenkaan, se on hyvä idea.

Nuo rengasseokset ovat kieltämättä syvältä, mutta säännöt ja renkaat ovat kuitenkin kaikille samat. Ne pärjää, jotka noilla renkailla pysyvät radalla.

-Juha

matskupu:
Quote

Jaaha, tyhmän rengassäännön takia huonoin mahdollinen lopetus, turva-auton perässä maaliin. Kuka tuommoisia keksii?
Brawnin autot ovat näemmä luotettaviakin. Barrichellokin tuommoisesta tyrimisestä huolimatta kakkoseksi.

Mielestäni tuo rengassääntö ei vaikuttanut millään tavalla turva-auton radalletuloon. Luulisin, että lopun turva-auto liittyy jollain tavalla Vettelin ja Kubican kolarointiin ensin keskenään ja sen jälkeen kummatkin tahollaan seinään.


Ei voi muuta kun erittäin ilonen olla formuloitten lopputuloksesta! Tulee erittäin mielenkiintonen kausi. Hieman harmittaa tietysti räkän ja heikin keskeytykset ja hamiltonin ja rosbergin pistesijoitukset.

Esa:
Quote

Mielestäni tuo rengassääntö ei vaikuttanut millään tavalla turva-auton radalletuloon. Luulisin, että lopun turva-auto liittyy jollain tavalla Vettelin ja Kubican kolarointiin ensin keskenään ja sen jälkeen kummatkin tahollaan seinään.

Vettelin renkaat suli, siitä tuo tilanne. Tyhmää, että joutuu räpistelemään väärillä tai vielä huonommilla renkailla ja sopivien renkaiden käyttö on kielletty. Keinotekoisesti yritetään tehdä vaihtelua nopeuksiin eri kuskien kesken. Kas kun eivät pane kolmella pyörällä ajamaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page