F1

<< < (261/414) > >>

svirkkul:

Tuskin turha, mutta ei niin "ilmiömäinenkään", kuin alkuun vouhotettiin. Luulen ja uskon vakaasti, että Brawn olisi kärjessä, vaikka tupladifua ei olisikaan.

Miksi muut tallit protestoi niin hanakasi ja miksi kaikki alkoi kiljuen kehittämään omaansa mm. renault joilla sellainen oli jo aluperin kunnes FIA kielsi sen?

Mä taas luulen vakaasti että kisa olisi nyt erittäin tasainen ja mielenkiintoinen joka oli FIA päätavoite tälle kaudelle. Se taas on arvuuttelua kuinka kilpailukykyinen BGP olisi ilman tuota tupladiffuusoria, koska heidän aerodynaaminen paketti voisi mennä ihan hyvin yhtä paljon sekaisin "yksöisdiffuusorista" kuin nykyisin muilla talleilla tuplasta.

Kuten sanottu tuollaisen dumppaaminen toisin suunniteltuun autoon on vähän sama asia kuin iskisi V-pyrstön C172:een. Ferrari ei edes pysty tekemään nykyiseen autoon vastaavaa systeemiä koska vaihdelaatikko on liian pitkällä.

mmniemi:

Miksi muut tallit protestoi niin hanakasi ja miksi kaikki alkoi kiljuen kehittämään omaansa mm. renault joilla sellainen oli jo aluperin kunnes FIA kielsi sen?

Siksi, koska sen luultiin olevan huimempi juttu, kuin todellisuudessa olikaan. Ja koska aina pitää valittaa, jos toisella on jotain, mistä voi olla hyötyä...

Edelleenkään en väitä, etteikö siitä hyötyä ole. Mutta alkaa olla tuloslistoja katsellessa aika selvää, että ei se mikään sateentekijä ole...

svirkkul:

Siksi, koska sen luultiin olevan huimempi juttu, kuin todellisuudessa olikaan. Ja koska aina pitää valittaa, jos toisella on jotain, mistä voi olla hyötyä...

Meinaat siis että Ferrari, McLaren ym. rakentavat omaa autoa sen mukaan mitä muilla on? Just  Kyllähän sä tiedät että suunnistuksessa ei kannata seurata muita

mmniemi:

Meinaat siis että Ferrari, McLaren ym. rakentavat omaa autoa sen mukaan mitä muilla on? Just  Kyllähän sä tiedät että suunnistuksessa ei kannata seurata muita

Mitäs minä äsken tuumasin edellisessä viestissäni? Oliko niin, että "Edelleenkään en väitä, etteikö siitä hyötyä ole. Mutta alkaa olla tuloslistoja katsellessa aika selvää, että ei se mikään sateentekijä ole..." Onhan se selvää, että jos siitä on pienikin hyöty, kyllä niiden F:n ja M:nkin pitää sellainen tehdä.

Mutta nyt me taidetaan puhua taas aidasta ja aidan seipäästä. Sinä puhut siitä, onko siitä tupladiffuusorista hyötyä vai ei ja minä puhun siitä, kuinka paljon siitä sitä hyötyä on 

svirkkul:

Mutta nyt me taidetaan puhua taas aidasta ja aidan seipäästä. Sinä puhut siitä, onko siitä tupladiffuusorista hyötyä vai ei ja minä puhun siitä, kuinka paljon siitä sitä hyötyä on 

Juuri näin 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page