F1

<< < (293/414) > >>

Esa:
Ferrarilla on pari eroa muihin talleihin verrattuna. Ensinnäkin Ferrarin pääsponsori on aina Ferrari. Toisekseen Ferrari on Italiassa kultti. Siksi Ferrari on aina punainen ja sitä ajaa aina se, jolla Ferrari katsoo olevan parhaat mahdollisuudet kerätä pisteitä. Se, että joku sponsori maksaa Ferrarille mainospaikasta on tietenkin tervetullutta lisärahoitusta, mutta Ferrarin F1-tallin tehtävä on pitää yllä Ferrarin mainetta.

Alonson ja Räikkösen ajaminen samassa tallissa ei luultavasti tule toteutumaan. Alonso on aivan liian prinsessa toisen huippukuskin tallikaveriksi. Jokainen haluaa tietenkin Ferrarille, mutta luulenpa, että Alonso on mieluummin ykköskuski kuin Ferrarikuski, jos näiden välillä on valittava. Jos Massa toipuu ajokuntoon, ensi kaudella Ferraria ajavat Räikkönen ja Massa. Jos ei toivu, veikkaan Räikkösen tallikaveriksi Vetteliä.

matskupu:

Jos ei toivu, veikkaan Räikkösen tallikaveriksi Vetteliä.

Tähän en kyllä usko, en sitten millään. Vettel kuitenkin teki justiin Red Bullin kanssa jatkosopimuksen ja Red Bull on ollut tällä kaudella Ferraria parempi auto. Mä en viitsi edes veikkailla ens kauden kuskeja, koska niissä ei ole mitään spekuloitavaa. Kahdella miehellä on sopimus - toinen niistä vaan sattuu tällä hetkellä olemaan sairaslomalla ja tekee paluun kaudelle 2010.

svirkkul:

Tähän en kyllä usko, en sitten millään. Vettel kuitenkin teki justiin Red Bullin kanssa jatkosopimuksen ja Red Bull on ollut tällä kaudella Ferraria parempi auto. Mä en viitsi edes veikkailla ens kauden kuskeja, koska niissä ei ole mitään spekuloitavaa. Kahdella miehellä on sopimus - toinen niistä vaan sattuu tällä hetkellä olemaan sairaslomalla ja tekee paluun kaudelle 2010.

Toisaalta RB on niitä talleja joilta kuskeja voidaan ostaa pois.

Itse luulen että jossa ei pysty ajamaan niin Fisi jatkaa ensi kaudellakin koska Ferrari osti Fisin sopimuksen ulos.

rainer:
Tässä valistunut arvaus:
Massa ajaa Ferrarilla ilman muuta jos tervehtyy, mikään talli ei hylkää kilpailussa loukkaantunutta kuskiaan
Alonso siirtyy Ferrarille ensi vuonna espanjalaisen pankin rahoilla
Kimi siirtyy Brawn-talliin, jossa suurimman osan palkasta maksaa Ferrari

Viikon päästä voidaan jo tietää enemmän.

svirkkul:
Talli ei ole ilmeisesti uskaltanut näyttää kierrosaikoja ja tuloksia

Badoer syytti syrjäyttämisestään mediaa
http://www.iltalehti.fi/formulat/2009090610199763_fo.shtml

Medialla oli huomattava rooli, kun minut syrjäytettiin, Badoer valitteli Gazzetta Sportiva -lehdessä.

Olin siinä käsityksessä, että minulla on aikaa kehittyä, Badoer totesi.

Badoer sätti myös nykysääntöjä, jotka kieltävät testaamisen kauden aikana, joten tallien testi- ja varakuljettajat eivät voi hankkia sitä kautta tuntumaa autoon kauden aikana.

Näin puhuu mies joka hävisi ferrarilla 1,5s/kierros 19v kaverille joka ei ollut ennen ensimmäistä kisaa koskaan edes ajanut F1:llä mutkaan. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page