F1

<< < (309/413) > >>

svirkkul:

Todt ja Brawn nauraa partaansa kun Montezemolo ja Domenicali -juoksee rahan perässä. Talli taitaa maksaa ensi vuonna neljän kuskin palkat

http://www.iltalehti.fi/formulat/2009092810327229_fo.shtml

Sami Aaltonen:
On tuo kyllä ihan uskomatonta peliä tuo Formula tänä päivänä. Maksetaan järkyttäviä summia, että saadaan enemmän ja vähemmän kyseenalaisen nopea kuljettaja talliin ja heitään taatusti nopeampi ulos, vaikka sopimusta on jäljellä vielä. Uskomatonta touhua. Minä en Alonsoa ottaisi kuljettajaksi, kuljettaja, joka on aina jossain epärehellisessä sopassa mukana. Eikä nopeudellakaan ole minua häikäissyt, koskaan.
No, mitenköhän Kovalaiselle käy, McLaren kiittää ja heittää ulos, minkäs teet kun varmaankin kyse on autosta kokoajan, eikä kuljettajasta.

Crayfishguru:
McLaren kehittää tämänkin vuoden autoa vielä. Ferrari on jo lopettanut ja keskittynyt ensi kauden auton "keksimiseen". Saa nähdä, millainen McLaren ensi kaudella on. Pelkään pahoin, että ensi kauden Ferrari on ainakin kilpailukykyisempi kuin tämän kauden auto - mahdollisesti jopa erinomainen. Jos näin sattuisi olemaan, Ferrari ja etenkin Alonso olisivat varmaan ikionnellisia ja etenkin Fedinandin mielestä se olisi erityisesti hänen ansiotaan - tyyliin Mitä-mä-sanoin.

Saapipas näkeä, miten tässä loppujen lopuksi käy. Itse TOIVOISIN, että Räikkönen ajaisi Ferrarilla vielä ensi kauden ja että niillä olisi kilpailukykyinen kalusto. Jos Räkä siirtyy McLarenille, pitää sitten toivoa heille hyvää autoa ja katsoa, kuinka kuskit pärjäävät - etenkin keskinäisissä kahinoissa.

Mukavinta olisi, jos talleille sallittaisiin 3 autoa ja Räikkönen ja Alonso voisivat kisata samalla kalustolla = Ferrarilla.

mmniemi:

On tuo kyllä ihan uskomatonta peliä tuo Formula tänä päivänä. Maksetaan järkyttäviä summia, että saadaan enemmän ja vähemmän kyseenalaisen nopea kuljettaja talliin ja heitään taatusti nopeampi ulos, vaikka sopimusta on jäljellä vielä. Uskomatonta touhua. Minä en Alonsoa ottaisi kuljettajaksi, kuljettaja, joka on aina jossain epärehellisessä sopassa mukana. Eikä nopeudellakaan ole minua häikäissyt, koskaan.

Kuten olen sanonut, en ymmärrä, miten joku pitää Räikköstä jotenkin Alonsoa parempana kuljettajana. Aika tasapaksuja molemmat, mutta niin on moni muukin. Tuntuu, että tällä hetkellä sarjassa on yksi kuljettaja, joka pystyy tekemään tulosta vähän huonommallakin kalustolla ja sen nimi alkaa H:lla, eikä se ole Heikki...

No, mitenköhän Kovalaiselle käy, McLaren kiittää ja heittää ulos, minkäs teet kun varmaankin kyse on autosta kokoajan, eikä kuljettajasta.

Minä olisin heittänyt Kovalaisen ulos jo viime kauden jälkeen. Se on nähty, että eipä siitä miehestä koskaan ollutkaan isojen formuloiden rattiin. Lopettaisi suosiolla, tai lähtisi ajamaan vaikka DTM:ää, missä pärjää keskinkertaisempikin kuljettaja. Pari samanlaista kautta F1:ssä, niin ei tarvitse enää lähteä sinne DTM:äänkään, kun ei kukaan edes huoli...

Sami Aaltonen:

Kuten olen sanonut, en ymmärrä, miten joku pitää Räikköstä jotenkin Alonsoa parempana kuljettajana. Aika tasapaksuja molemmat, mutta niin on moni muukin. Tuntuu, että tällä hetkellä sarjassa on yksi kuljettaja, joka pystyy tekemään tulosta vähän huonommallakin kalustolla ja sen nimi alkaa H:lla, eikä se ole Heikki...

Minä olisin heittänyt Kovalaisen ulos jo viime kauden jälkeen. Se on nähty, että eipä siitä miehestä koskaan ollutkaan isojen formuloiden rattiin. Lopettaisi suosiolla, tai lähtisi ajamaan vaikka DTM:ää, missä pärjää keskinkertaisempikin kuljettaja. Pari samanlaista kautta F1:ssä, niin ei tarvitse enää lähteä sinne DTM:äänkään, kun ei kukaan edes huoli...

On Kimi Alonsoa parempi. Sen mitä olen nähnyt aiemmin jo, niin ei voi puhua samana päivänäkään asiasta. Se miten Alonso erään Monacon kisankin ajoi, hakee vertaistaan tai miehen ajotyyli joka on varsin erikoinen yleisesti ottaen.

Heikillä ei ole ollut oikeastaan kertaakaan sellasta autoa, jolla olisi tosissaan voinut tapella voitoista kisa per kisa. Viime vuonna mies oli tallissakin uusi ja sekin vaatii keltä tahansa aikaa. Hamilton on ykköskuski ollut pari kautta tässä jo, sille ei kukaan mitään mahda.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page