F1

<< < (317/414) > >>

pho201:

Moni talli on varmasti valmis maksamaan Massalle saman kuin Ferrari eli rahasta tuskin on kysymys.

Viimekädessä on, sillä eivät varmaan maksaisi minulle tai sinulle mitään.

Raha on aina ollut urheilussa mukana, sillä urheilu - kuten mikään muukaan - ei kokonaan ilman rahaa ole edes mahdollista. Etenkään autourheilu ei ole. Tässä touhussa vain on ajan mittaan käynyt niin, että siitä urheilun varjolla rahan tekemisestä on tullut pääasia ja itse urheilu on jäänyt sivuseikaksi (näkyy mm. näissä älyttömissä F1:n päätöksissä). Aivan sama ilmiö on muuallakin. Esimerkiksi television kaupallisilla kanavilla varsinaiset ohjelmat ovat vain ajantäytettä, joilla on tasan yksi funktio - kerätä ihmiset katselemaan pääasiaa eli niitä mainoksia.

Pekka

tare:
Mennään vähän aikaa taaksepäin .  Vappuna 1994 Ayrton Senna törmää Tamburello mutkassa betoniseinään .
Hänelle  käy huono tuuri .  Joku tukivarsi on sattumalta huonossa kulmassa suhteessa muuriin .  Ja lävistää kypärän visiirin reunasta  .

Auton  "ehjä" runko liukuu satoja metrejä eteenpäin.

Elvytyspaikalle laskeutuu helikopteri keskelle rataa.  Joku  F1  auto tulee kovaa ja on törmätä kopteriin .  Onnistuu onneksi hidastamaan ja väistämään.
Edellisenä päivänä oli kuollut aika-ajoissa Roland Ratzenberger  .

Miksi helikopterin piti laskeutua radalle ?   Mikä talli päästi auton radalle ?  Ja ei varoittanut radiolla .
Punainein  lippu oli ollut jo jonkin aikaa .   

Sami Aaltonen:

En kyllä ollenkaan ymmärrä näitä ihmettelijöitä, kuten Lehtismäkeä & Aaltosta.

Vai niin no mielipiteitä on monia. Itse vaan ihmettelen miten rahalla on valtaa tänä päivänä Formula 1:sissä. Millään muulla sitä valtaa ei taida enää ollakaan kuin rahalla. Kaikki on mahdollista, kun on rahaa.
Ilmeisesti Kimi on itsekin tätä lopulta halunnut, purkaa tuon sopimuksen jos rivienvälistä voi noita kommentteja lukea. Joten ei asiat taidakaan olla niin surullisesti kuin alkuviikolla annettiin ymmärtää. Onneksi.
Toivon vaan todella, että Kimi saa ensi kaudella alleen auton, jolla pystyy lyömään punaiset.

Sami Aaltonen:

Oikeastaan tuo GP2 kertoi riittävästi Heikistä, itse en laskenut voiton lipsumista käsistä kauden lopussa menestykseksi, vaan juurikin niin ettei miehestä ole huippukuskiksi. Ja tuolloinen mielipiteeni on hyvin realisoitunut viime vuosina...

Tänään ainakin Maikkarin hot tekstiteeveessä oli selvennystä tähän Kovalaisen ajamiseen. Ilmeisesti Hamiltonille tuo ajotyyli sopii, miten tämän päivän McLarenia pitää ajaa, Heikille ei. Eli Heikki on siis huono kuljettaja, keskitasoa kuten tämän foorumin yleinen kanta on.

Itse en tätä allekirjoita.

juksii:

Tänään ainakin Maikkarin hot tekstiteeveessä oli selvennystä tähän Kovalaisen ajamiseen. Ilmeisesti Hamiltonille tuo ajotyyli sopii, miten tämän päivän McLarenia pitää ajaa, Heikille ei. Eli Heikki on siis huono kuljettaja, keskitasoa kuten tämän foorumin yleinen kanta on.

Niin, hyvä kuljettaja ajaa niin kovaa kuin autolla pääsee. Keskinkertainen kuljettaja ajaa niin kovaa kuin osaa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page